אא

בשורה לנוסעי יונייטד? ״מנהלים דיונים עם הרשויות בנתב״ג לפתיחת לאונג׳ יונייטד״

דורין בורס סגנית נשיא בכירה עולמית ביונייטד איירליינס הגיעה לישראל למפגש עם עיתונאים, במהלכו סיפרה על המגעים של יונייטד עם רש״ת, הוספת טיסות נוספות ועוד

יונייטד מנהלת דיונים עם הרשויות בנתב"ג לפתיחת לאונג' יונייטד לנוסעיה. יונייטד מנהלת דיונים עם הרשויות בנתב"ג לפתיחת לאונג' יונייטד לנוסעיה.
יונייטד אירחה היום (רביעי) את המפגש השנתי שלה, במהלכו הגיעה דורין בורס סגנית נשיא בכירה עולמית ביונייטד איירליינס למכירות כי בסוף אוקטובר תגביר יונייטד את מספר טיסותיה השבועיות לשיקאגו. הקו החדש יחסית, נפתח במהלך המגפה, הוא פועל כרגע שלוש פעמים בשבוע ועקב הביקוש תעלה התדירות לארבע בשבוע. היא אמרה כי נושא איכות הסביבה נמצא בראש סדר העדיפויות של יונייטד. החברה רוכשת דלק מטוסים בר קיימא יותר מכל חברת תעופה אחרת, ורק השבוע הודיעה על רכישת 400 מטוסים קלים וחדשניים בהשקעה של 15 מיליון דולר לצרכי הסעות בנות קיימא. בהתייחסה למוצרי החברה ולשרותים שהיא מפתחת אמרה דורין בורס כי במסגרת תוכנית יונייטד נקסט, לפיה יכנסו לשרות בתוך חמש שנים חמש מאות מטוסים חדשים, כל מטוס יהיה מצוייד בספיד וי-פיי מהיר במיוחד וכן באפשרות חיבור בלו טות, לחיבור נוח למכשירי הקצה של הנוסעים.

האם בקרוב נראה לאונג׳ של יונייטד בנתב״ג?

עוד היא אמרה כי הישראלים חזרו מהר מאוד לטוס בעולם יותר מאשר שווקים אחרים. הדבר ניכר במיוחד בטיסות משפחתיות, חופשה וטיולים וגם בטיסות עסקים והייטק. במהלך הביקור מסרה מנכ״לית יונייטד איירליינס בישראל כי יונייטד מנהלת דיונים עם הרשויות בנתב"ג לפתיחת לאונג' יונייטד לנוסעיה. עם תפוסה גבוהה במיוחד ו- 27 טיסות יוצאות בכל שבוע (ניו יורק, וושינגטון, סן פרנסיסקו ושיקאגו) הדבר מתבקש במיוחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהתיירותמבזקיםיונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: