אא

בשורה לרוכשים באל על: מאריכה את מדיניות ביטול כרטיסי הטיסה

חברת אל על הודיעה היום (שני) על הארכת מדיניות ביטולי כרטיסי הטיסה. מדובר בבשורה גדולה לצרכנים שיזמינו כרטיס טיסה עד ה-30 בנובמבר. כל הפרטים בכתבה המלאה

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock
חברת אל על תאפשר לנוסעים שרכשו או ירכשו כרטיס טיסה עד ה-30 בנובמבר, לשנות או להקפיא את כרטיס הטיסה, לטיסה היוצאת עד ליום ה-31 בדצמבר, למעט כרטיסי לייט בהם ייגבו דמי שינוי ודמי טיפול. עוד אל על תאפשר לכרטיסים שירכשו עד ה-30 בנובמבר, לבטל את כרטיס הטיסה ולקבל שובר זיכוי בערכו המלא, ובכך לחסוך דמי ביטול (לא כולל cash&points שיירכשו במסגרת הטבות ומבצעים, וכרטיסי לייט). בעבר אל על הודיעה כי תאפשר המרת כרטיסי טיסה לשובר רק עבור כרטיסים שירכשו עד סוף אוקטובר, וכך למעשה החברה מאריכה שוב את האפשרות להמיר את כרטיס הטיסה לשובר כספי בערכו המלא. יש לשים לב כי ניתן להקפיא את כרטיס הטיסה או לבטלו תמורת שובר עד 6 שעות לפני מועד ההמראה.

אל על בין חברות התעופה היחידות שמאפשרות המרת כרטיס הטיסה לשובר כספי, ובכך גם ניתן להחליף את יעד הטיסה. ניתן לממש השובר הכספי לטיסות הממריאות עד ה-30 בנובמבר 2024.
לפני הקורונה, אל על דרשה ברוב כרטיסי הטיסה דמי שינוי של 50$, שאותם אל על עדיין לא גובה, ומדובר בבשורה לצרכנים. בשנה האחרונה אל על האריכה שוב ושוב את האפשרות להמיר את כרטיס הטיסה לשובר כספי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהתיירותמבזקיםאל עלחדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: