אא

בשל מחלוקת עם רש״ת: ישראייר וארקיע לא מפעילות דיוטי פרי במטוסים

שתי החברות אינן מוכנות לפעול באמצעות ג'יימס ריצ'רדסון, לטענתן בשל תנאים מסחריים בעייתיים, החברות רוצות להפעיל את השירות עם חברת LAYAM. רש״ת: ״השרותים יכולים להינתן על ידי חברות בעלות ההרשאה מטעם הרשות. חברת לים אינה מחזיקה בהרשאה למכירת מוצרי דיוטי פרי למטוסים"

צילום: 123rf צילום: 123rf
חברות ישראייר וארקיע לא מפעילות מזה תקופה ארוכה מכירת מוצרי דיוטי פרי פטורים ממכס בטיסותיהן. שתי החברות אינן מוכנות לפעול באמצעות ג'יימס ריצ'רדסון, לדברי גורמים בחברות כי ״התנאים המסחריים שדורשת ג'יימס ריצ'רסון בעייתיים". החברות טוענות שסמנכ"ל המסחר ברשות שדות התעופה דורש מהן לייבא לבד את הסחורות, אם הן רוצות להפעיל לבדן את הדיוטי פרי. שתי חברות התעופה רוצות להפעיל את הדיוטי פרי כאשר חברת LAYAM, כפי שכבר פירסמנו לגבי ארקיע, זו תהיה זו שתביא לחברות את הסחורות הנמכרות במטוסים. ברשות שדות התעופה שומרים על ג'יימס ריצ'רסון שזכתה במכרז, וכך למעשה החברות בבעיה, הן יכולות לפעול לפי התנאים הנדרשים או שהן צריכות כעת להקים מערך לוגיסטי כדי למכור לבדן.

בינתיים ארקיע וישראייר מפסידות לא מעט הכנסה וגם הנוסעים הרבים של החברות שנמצאות בצמרת חברות התעופה בנתב״ג במספרי הנוסעים, לא נהנים משירות הדיוטי פרי בטיסות. כדי להקים אופרציה כזו לבד נדרשים מחסנים, אך גם להתחיל לייבא לבד את הסחורות לישראל. ארקיע בעבר פעלה באפן עצמאי, אך הקמת מערך שכזה דורשת חודשים ארוכים של היערכות. לכן את העונה הנוכחית החברות ככל הנראה כבר החמיצו והן ולא תוכלנה למכור מוצרי דיוטי פרי בטיסות. תגובת רש"ת :"רשות שדות התעופה אינה מונעת מחברות התעופה מלהפעיל מכירות דיוטי פרי במטוסים. השרותים יכולים להינתן על ידי חברות בעלות ההרשאה מטעם הרשות. חברת לים אינה מחזיקה בהרשאה למכירת מוצרי דיוטי פרי למטוסים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירארקיערשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: