אא

הידעתם? 5 בתי מלון מובילים בעולם השייכים לסלבס

איפה יפתח לאונרדו דיקפריו את מלון החלומות שלו? איפה תוכלו לבלות לילה בחדר השינה של אחד מכוכבי המוסיקה הגדולים של כל הזמנים? מי שחקן הקולנוע שמחזיק ב-13 בתי מלון ומתכנן לפתוח אחד נוסף בתל אביב? ואיפה הסיכויים הכי גדולים להיתקל באגדת הכדורגל מסי בלובי? בואו עם Two Flying Boys לגלות את המלונות בבעלות הסלבריטיס הגדולים בעולם

בונו. צילום: Shutterstock בונו. צילום: Shutterstock

בונו ו-The Edge, Clarence Hotel, דבלין

סולן להקת U2 וגיטריסט הלהקה קנו את המלון בן 50 החדרים ב-1992 ושיפצו אותו בעלות כוללת של 8 מיליון דולר. כיום יש בו חדרים יוקרתיים, סוויטות ופנטהאוז, שמושכים כמה מהסלבריטאים הגדולים ביותר שתוכלו לחשוב עליהם לדבלין, אירלנד. גג המלון אפילו זכה להופיע באחד הקליפים של הלהקה. בשנת 2000 צילמו חברי להקת U2 ביצוע חי של השיר Beautiful Day לתוכנית המפורסמת של רשת BBC - Top of the Pops.

u2 שרו על הגגu2 שרו על הגג

u2 שרו על הגג. צילום: יח"צ

רוברט דה נירו, Nobu Hotels

13 מלונות יוקרה ו-50 מסעדות גורמה ברחבי העולם מחזיק כוכב הסרטים המפורסם רוברט דה נירו (יחד עם המפיק הישראלי-אמריקאי מאיר טפר והשף היפני נובויוקי מטוסוהיסה). את המלונות ניתן למצוא, בין היתר, בערים כמו לונדון, מיאמי, סנטוריני, לאס וגאס מקסיקו (ממנו נכתבות שורות אלה) ואחרות. לא פחות ארוכה מרשימת המלונות של הרשת, הרשימה של אלה המתוכננים להיפתח וכוללת ערים מעניינות כמו בנגקוק, רומא ואחת תל אביב. עפ"י דיווחי הרשת, הסניף הישראלי אמור להיפתח ברחוב רוטשילד 55 ויכלול 38 חדרים מעוצבים ובריכה.

13 בתי מלון ברחבי העולם, בעתיד גם בתל אביב13 בתי מלון ברחבי העולם, בעתיד גם בתל אביב

13 בתי מלון ברחבי העולם, בעתיד גם בתל אביב. צילום: Two Flying Boys

לאונרדו דיקפריו, Blackadore Caye, בליז

כוכב העל זוכה האוסקר הוא כבר הבעלים של אי שלם אל מול חופי בליז בים הקריבי וכעת הוא עוסק בפיתוח אתר נופש ידידותי לסביבה הפועל על ידי אנרגיה מתחדשת. עפ"י דיווחים אחרונים, המלון אמור להיפתח בשנה הבאה ואמור לכלול 68 וילות, 48 יחידות נופש יוקרתיות ומועדון פרטי. בכפר הנופש יפעלו שלוש מסעדות ברמה עולמית, ספא ומרכז אנטי אייג'ינג.

כך יראה מלון היוקרה הידידותי לסביבה בקריבייםכך יראה מלון היוקרה הידידותי לסביבה בקריביים

כך יראה מלון היוקרה הידידותי לסביבה בקריביים. צילום: יח"צ

ליונל מסי, MiM Hotel, איביזה

גם שחקן הכדורגל הארגנטינאי האגדי ליונל מסי לא נשאר מחוץ למגרש והשקיע מעל 26 מיליון יורו ברכישת מלון MiM באיביזה. זמן לא רב לאחר מכן רכש מסי מלון נוסף במיורקה. מלון הבוטיק, שמנוהל ע"י אחיו של מסי, מיועד למבוגרים בלבד ובא עם הבטחה להיות המלון הכי "מגניב" באיביזה. במלון בר קוקטיילים נוצץ, לאונג', רופטופ עם מוסיקה שינגן לכם DJ אל תוך הלילה.

מסי, המלון הכי מגניב באיביזהמסי, המלון הכי מגניב באיביזה

מסי, המלון הכי מגניב באיביזה. צילום: יח"צ

משפחת מארלי, Marley Resort, נאסאו, איי בהאמה

ממש בבית הנופש הפרטי של זמר הרגאיי האגדי שהלך לעולמו ב-1981 מפעילה המשפחה מלון בוטיק ובו 16 סוויטות. ב-2004 החליטה אשתו של מארלי לשפץ את המקום ולפתוח בו מלון עם בריכת שחייה, מסעדה עם נוף לים, ספא, בר שמח וחוף פרטי. המלון נמצא באחד החופים המפורסמים (והיפים) בעולם ומשלב את ההיסטוריה המשפחתית בחוויית האירוח. חדר האוכל למשל הוא גלריית מוזיקה.

מלון בבית הנופש של בוב מארלימלון בבית הנופש של בוב מארלי

מלון בבית הנופש של בוב מארלי. צילום: מארלי

בלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתר, באינסטגרם ובפודקאסט במטוסי אל על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפספורטופ 5

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: