אא

גרמניה איירליינס ואייר אירופה מרחיבות פעילותן

החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרת ההסכם נוסעי גרמניה איירליינס ואייר אירופה יוכלו לטוס וליהנות מהטיסות הישירות של שתי החברות ליעדים השונים והרבים בגרמניה ובספרד, כמו גם ייהנו מחיבור טיסות של שתי החברות ליעדי המשך בתוך אירופה

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" אשר מפעילה טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג ולדיסלדורף, וחברת אייר אירופה המפעילה טיסות סדירות מת"א למדריד וטיסות המשך לארה"ב ודרום אמריקה חתמו על הסכם שיתוף פעולה אשר יכנס לתוקף החל מ-1/4/16. במסגרת ההסכם נוסעי גרמניה איירליינס ואייר אירופה יוכלו לטוס וליהנות מהטיסות הישירות של שתי החברות ליעדים השונים והרבים בגרמניה ובספרד, כמו גם ייהנו מחיבור טיסות של שתי החברות ליעדי המשך בתוך אירופה, דבר שיגדיל באופן משמעותי את ההיצע ומגוון אפשרויות הטיסה. נוסעי גרמניה איירליינס יוכלו מעתה לטוס בכרטיס אחד מגרמניה ליעדים בספרד כמו ברצלונה, מדריד, גרנדה, אליקנטה, איביזה, פלמה דה מיורקה ולוקסמבורג ונוסעי אייר אירופה יוכלו לטוס ליעדים רבים בגרמניה כמו ברלין, המבורג, דיסלדורף וברמן. בשלב הבא, בכוונת החברות להרחיב את שיתוף הפעולה בטיסות מגרמניה ליעדי המשך בדרום אמריקה דרך מדריד ואף הסכם קוד שייר משותף שיאפשר הטבות נוספות לנוסעי החברות. גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה: "אני מברך על הסכם שיתוף הפעולה בין גרמניה איירליינס ואייר אירופה, הסכם זה הינו חשוב יותר להרחבת הפעילות של שתי החברות ויאפשר גם לנוסעים הישראלים לשלב נסיעות מת"א ליעדים שונים בגרמניה ובספרד בנוחות רבה ובמחיר משתלם". קראסטן באלקה, מנכ"ל גרמניה איירליינס: " שיתוף הפעולה עם חברת התעופה אייר אירופה נותן לנו את ההזדמנות להרחיב את הטווח הטיסות שלנו משמעותי ומאפשר לנו להציע מגוון רחב יותר של יעדים בספרד. נוסעי גרמניה איירליינס יוכלו ליהנות מעתה לטיסות ליעדים כמו ברצלונה ומדריד, אשר יהיו נגישים עם כרטיס של גרמניה".
aireuropa314X185.jpgaireuropa314X185.jpg
אלברו מידלמן יועץ מנכ"ל אייר אירופה: "אייר אירופה שמחה על שיתוף הפעולה החשוב עם גרמניה איירליינס. מהלך זה יאפשר לנו להרחיב את יעדי הטיסות שלנו ואנו גם מקוים לשיתוף פעולה נרחב יותר בהמשך שיאפשר לנוסעי שתי החברות ליהנות מהיתרונות של החיבורים הטובים ליעדי המשך הרבים".        

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: