אא

דואגת לילדים: יונייטד איירליינס מחזירה את תפריט הילדים לטיסותיה

ארוחות הילדים של יונייטד זמינות כעת בטיסות יותר מ-3,200 ק״מ, במחלקות בהן מוצע שירות ארוחות חינם, וכוללות ארוחת בוקר ידידותית לילדים ואפשרויות צהריים/ערב

צילום: יח"צ יונייטד איירליינס צילום: יח"צ יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס מחזירה את ארוחות הילדים בטיסותיה הארוכות. התפריט החדש לילדים כולל בין היתר נגיסי עוף, גבינה בגריל ואפילו פרנץ' טוסט וקינוח, כאשר הילדים יכולים כעת ליהנות גם מתפריטי ארוחות בוקר וגם צהריים/ערב בטיסות נבחרות של יונייטד איירליינס, בהן מוגשות ארוחות חינם.

כדי להזמין ארוחת ילדים, הנוסעים יכולים לבחור באפשרות "ארוחות מיוחדות לילדים" בעת הזמנת כרטיס או להוסיף בקשה להזמנה קיימת באמצעות אפליקציית United® לנייד.

החל מהשנה הבאה, ארוחות ילדים יהיו זמינות להזמנה מראש ללקוחות הנוסעים במחלקות זכאיות בטיסות נבחרות של יונייטד. עם ההזמנה המוקדמת, הנוסעים הצעירים יוכלו לבחור את ארוחת הילדים שהם רוצים ליהנות ממנה לפני היציאה של כל טיסת יונייטד המתאימה להזמנה מראש. "אנו מחויבים לספק חווית טיסה נהדרת לכל הלקוחות שלנו, ואנחנו נרגשים להיות מסוגלים להציע לנוסעים הצעירים ביותר שלנו אפשרויות מזון חדשות וידידותיות לילדים במסלולים נבחרים", אמר אהרון מקמילן, מנכ"ל אירוח ותכנון בחברת יונייטד. "אנחנו יודעים שיש הרבה מה לאזן כשנוסעים כמשפחה - במיוחד בתקופת החגים העמוסה - ומקווים שזה יעזור להרגיע את ההורים כשהם מתכוננים לטיול איתנו."

ארוחות הילדים של יונייטד זמינות כעת בטיסות יותר מ-3,200 ק״מ, במחלקות בהן מוצע שירות ארוחות חינם, וכוללות ארוחת בוקר ידידותית לילדים ואפשרויות צהריים/ערב. מה בתפריט? עבור טיסות פנים נבחרות (כולל הוואי) וטיסות בינלאומיות היוצאות מארה"ב, תפריט הילדים כולל פרנץ' טוסט עם נקניק, פירות וקרואסון לארוחת הבוקר, ומנות עוף עם פירות, מבחר קינוחים לצהריים ולערב. בטיסות בינלאומיות החוזרות לארה"ב, לילדים תהיה אפשרות להזמין גם ארוחת פרנץ' טוסט לארוחת הבוקר וכמו כן יוכלו להזמין כריך גבינה בגריל עם פירות, רול לארוחת ערב וקינוח לצהריים וערב. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינסיונייטד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: