דלתא איירליינס: כך חברת התעופה האמריקנית דואגת לשירותים נקיים בטיסה
אחרי שהודיעה על חסימת מושבים בין נוסעים לצורך שמירה על ריחוק חברתי במהלך הטיסה, חברת דלתא איירליינס משתפת בפעולות שהיא מבצעת לשמירה על חיטוי וניקיון בתאי השירותים במטוסיה
דלתא איירליינס. צילום: יחצ חברה
תא שירותים ציבורי בכלל ובמטוס בפרט, הוא אזור מועד לפורענות מבחינת חיידקים. חברת התעופה דלתא איירליינס מבטיחה לנוסעיה רמת ניקיון וחיטוי גבוהה בתאי השירותים במטוסיה. איך? החברה מפרסמת 5 דרכים בהן היא מתכוונת לשמור על ניקיון וחיטוי תאי השירותים ושאר חלקי המטוס: 1. מתקנים לחיטוי ידיים: זמינים סמוך לדלתות העלייה למטוס ולתאי השירותים בכל מטוסי החברה. עוד מדגישים בחברה כי המרחק בין הנוסע לבין המתקן הקרוב לחיטוי הידיים לא יעלה על מספר מטרים בודדים. 2. דיילים יחטאו משטחים מרכזיים בשירותים בתדירות גבוהה במהלך כל טיסה: בעודם באוויר, הדיילים מוודאים כל העת ובאופן קבוע כי תאי השירותים במטוס נקיים, מסודרים, ומצוידים באספקה. הדיילים משתמשים בערכות הכוללות ספריי חיטוי, מגבונים וכפפות. 3. אמצעים ללא מגע יד אדם בשירותים: במטוסי A350, A330-900neo ,767-400 ו-757-200 של דלתא ישנם ברזים, כפתורי שטיפה ומכסים לפחי אשפה המופעלים בתאי השירותים ללא מגע יד אדם. 4. שלטי תזכורת לשטיפת ידיים: הודעות כתובות המזכירות לשטוף ידיים הודבקו עד כה בלמעלה מ-130 מטוסי דלתא ובקרוב בכל הצי. 5. מרססים אלקטרוסטטיים: כל משטח פנים המטוס, כולל תאי השירותים, מחוטא עוד לפני עליית הנוסעים למטוס באמצעות מרססים אלקטרוסטטיים. אחרי הריסוס במרססים אלה, מתבצעות בדיקות מדגמיות ברחבי המטוס. אם התוצאה לא עומדת בסטנדרטים שהציבה החברה, הצוותים מונחים לעכב את יציאת הטיסה על מנת שצוות החיטוי יוכל לשוב למטוס ולהשלים את מלאכת הטיהור כהלכה. "במהלך החודשים האחרונים, ציוני שביעות הרצון של הלקוחות שלנו נסקו בעשרות אחוזים, וביניהם גם שביעות הרצון מניקיון תאי השירותים שעל סיפון המטוסים", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), מנהל חווית הלקוח של דלתא. "אבל זה לא מונע מאיתנו להמשיך ולהתמיד, במטרה להבטיח שהלקוחות שטסים עם דלתא ירגשו ביטחון ונוחות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}