מנכ"לית אל על בכנס "Google Airlines" לתיירות: "הטיסה מעל סעודיה תאפשר לנו להגיע ליעדים מרגשים כמו אוסטרליה"
"העתיד נמצא בדיגיטל- כל התעשיה עוברת לשם. תוך חמש שנים נהיה עם 80% ברכש דיגיטלי בעולם התיירות" לדברי בן טל
פאנל בכירות בתעשייה. צילום: פספורטניוז
הבוקר (שני) התקיים כנס התיירות השנתי של Google בישראל: "Google Airlines", שחוזר לראשונה מאז התפרצות הקורונה, בהשתתפות צמרת תעשיית התיירות בישראל, ביניהם: מנכ"ל Google ישראל, מנכ"לית אל על, מנכ"ל משרד התיירות, מנכ"לית התאחדות המלונות, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, מנהלת הפעילות של Google בישראל, בכירי עולם התעופה, המלונאות, סיטונאי תיירות ורבים נוספים. "חיפושים בעולם של מונחים הקשורים בטיסות צמחו מתחילת השנה ב-26% לעומת התקופה המקבילה ב-2019, הנחשבת לשנת שיא של כל הזמנים בביקושים בענף התיירות". כך חשף היום ברק רגב, מנכ״ל Google ישראל. רגב הוסיף ״תוצאות הסקר שקיימנו מעידות על כך שהחופשה מתחילה ב-Google, כאשר הישראלים פונים ל-Google כדי לתכנן את החופשה שלהם יותר מאשר לכל פלטפורמה אחרת. ערב פרוץ מגיפת הקורונה, לקחנו חלק במסע של משרד התיירות לשבור שיא של כל הזמנים ולהביא 4.5 מיליון תיירים לישראל ועכשיו, לאור העלייה המשמעותית בביקושים ברחבי העולם, אני בטוח שבכוחות משותפים נוכל להמשיך ולשבור שיאים נוספים״. הכנס אירח פאנל מנהיגות בכירות בתעשיית התיירות, בו השתתפו: אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל ישראל, דינה בן טל, מנכ"לית אל על ויעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל. דינה בן טל ציינה: "היו לנו רגעים הירואים בקורונה, מתחנו את הגבולות של עצמנו, תוך חודשיים מצאנו את עצמנו טסים לאוסטרליה ולרחבי העולם, עשינו מבצעים שאין כדוגמתם. נאלצנו להיפרד ממעל 2000 עובדים, בתעשייה שדורשת ידע וניסיון ולמול גידול בביקושים מאפס למאה. יחד עם זאת, היינו הראשונים לחתום על הסכם עבודה חדש, מגייסים עובדים, מכשירים את המטוסים, כך שאל על יציבה וערוכה לאתגרים" עוד אמרה מנכ"לית אל על: "העתיד נמצא בדיגיטל- כל התעשיה עוברת לשם. האנשים אימצו את הדיגיטל בהעדר זמינות ביתר הערוצים, אנשים עושים צ'ק אין באינטרנט פי שניים מלפני הקורונה. 35% מזמינים באינטרנט. תוך חמש שנים נהיה עם 80% ברכש דיגיטלי בעולם התיירות. הטרנספורמציה חשובה, העתיד הוא בדיגיטל." "בעידן החדש של הסכמי אברהם, ישראל היא גשר בין מזרח למערב והטיסה מעל סעודיה תאפשר לנו להגיע ליעדים חדשים ומרגשים כמו: אוסטרליה, מלבורן ב-15 שעות" הוסיפה. יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות: "עברנו חוויות מטלטלות בתקופת הקורונה, ביום אחד נסגרו הגבולות ובארץ נתקעו תיירים שהיה צריך לתת להם מענה. נוצר מצב שתיירים נעו באוטובוסים בארץ כי אף מלון לא רצה לקלוט אותם. הקורונה עשתה טוב בכל מה שקשור בחדשנות ולמעשה הייתה זרז לאדפטציה מהירה של טכנולוגיה בתחום התיירות. זיהינו את הצרכים העיקריים של המלונות בעיקר בכל הנושא של חוויית האורח, עולם ההזמנות ועולם התפעול. דאגנו להפגיש את הצרכים עם הפתרונות." אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל אמרה בכנס כי הרשת נמצאת בהתרחבות משמעותית עם 17 פרויקטים חדשים מתוכננים. "המלון הראשון שיפתח בשבועיים הקרובים הוא מלון לאונרדו גורדון ביץ' המשקיף על חוף ימה של תל אביב, בעל קונספט אורבני. מלון נוסף שייפתח כבר בחגי תשרי הוא מלון בוטניקה חיפה למרגלות הגנים הבהאיים." "מאז ומתמיד רשת פתאל הובילה בנוכחות הדיגיטלית והטכנולוגית שלה בתחום התיירות בישראל. למעשה גם כרגע אנו נמצאים בעיצומם של תהליכי אוטומציה שבראש ובראשונה ישדרגו את חווית האורח ויפשטו תהליכים. לרשת פתאל מספר רב של נכסים דיגיטליים חזקים, הנותנים מענה לכל צורך. בין הבולטים ביניהם, ניתן למצוא את אתר הרשת, אפליקציה yala להזמנות הרגע האחרון, אתר להזמנות מראש ופרויקטים נוספים שעתידים להפציע." הוסיפה מגן. צילום: פספורניוז
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}