אא

Welcome Berlin: לופטהנזה השיקה היום את הדרימליינר הראשון של החברה

הבואינג 787-9 הראשון בצי לופטהנזה נחנך היום בנמל התעופה ברלין ברנדנבורג על ידי ראשת העיר, פרנציסקה גיפי. מטוס ה'ברלין' יפעל בקו ארוך טווח בין פרנקפורט לניו יורק (ניוארק) החל ב-1 בדצמבר ועד אז יתאמן בטיסות פנים

משיקים את הדרימליינר הראשון. צילום: לופטהנזה משיקים את הדרימליינר הראשון. צילום: לופטהנזה
דרימליינר ראשון לחברת לופטהנזה בטקס החגיגי של השקת מטוס הדרימליינר הראשון של חברת לופטהנזה, שהתקיים היום בנמל התעופה ברלין ברנדנבורג BER, קרסטן שפור, יו"ר הדירקטוריון של לופטהנזה ומנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אמר: "מטוס הדרימליינר הראשון בצי ארוך הטווח שלנו נקרא 'ברלין', מכיוון שלחברה יש מערכת יחסים ארוכה ומיוחדת עם עיר הבירה. לופטהנזה הייתה שותפה חזקה של בירת גרמניה מאז נוסדה בברלין ב-1926. מאז שהותר לנו לטוס שוב לברלין ב-1990, אף חברת תעופה אחרת לא הביאה יותר נוסעים לאזור. עם הבואינג 787 החדש 'ברלין' אנו נושאים בגאווה את שם הבירה הגרמנית ברחבי העולם". כידוע, בהסכמים בין המעצמות לאחר מלחמת העולם השנייה הורשו רק מטוסי בעלות הברית לנחות בעיר המחולקת ולופטהנזה לא טסה שוב לברלין, בירת גרמניה, אלא רק בשנת 1990 לאחר האיחוד המחודש של גרמניה. קבוצת לופטהנזה היא המפעילה הגדולה ביותר בנמל התעופה של ברלין BER. כל 5 חברות התעופה של הקבוצה מקשרות את ברלין עם גרמניה והעולם. בלוח טיסות החורף הקרוב, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה יציעו קצת פחות משליש מכלל הטיסות לברלין וממנה. פרנציסקה גיפי, ראש עיריית ברלין, אמרה בטקס ההשקה החגיגי: "לופטהנזה ובירת גרמניה קשורות במסורת ארוכה. החברה נוסדה בברלין ב-1926 ועלתה והפכה לאחת מחברות התעופה המובילות בעולם. כיום קבוצת לופטהנזה מחברת את ברלין עם העולם. טיסות ארוכות טווח מ-BER ואליו חשובות מאוד להתפתחות הכלכלית שלנו. הירידים, הקונגרסים שלנו ותעשיית האירוח החזקה של ברלין גם הם משגשגים בשל כך. אני שמחה להשיק היום את מטוס הדרימליינר הראשון של לופטהנזה 'ברלין' ומאחל ל'ברלין' טיסה טובה בכל עת".

 

החל ב-1 בדצמבר הדרימליינר הראשון של לופטהנזה יפעל בקו בין פרנקפורט לניו יורק (ניוארק), ועד אז, כבר מחרתיים, ב-19 באוקטובר, המטוס יבצע את הטיסה המסחרית הראשונה שלו מפרנקפורט למינכן, וימשיך לטוס בקו הפנים שלוש פעמים ביום עד סוף נובמבר, וכך יאפשר טיסות אימון רבות והכשרת צוותים רבים. הדרימליינר הראשון של לופטהנזה יהיה המטוס השביעי שזכה לשם 'ברלין', כשהראשון ביניהם, בואינג 707, הושק ע"י הקנצלר ווילי ברנדט ב-16 בספטמבר 1960. עפ"י ההסכם עם חברת בואינג, בין 2022 ל-2027 קבוצת לופטהנזה תקבל 32 מטוסי בואינג דרימליינר.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםברליןלופטהנזה787 דרימליינרקרסטן שפורBER

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: