הזינוק של ישראייר ושינוי התמהיל בנתב"ג
חברת התעופה ממשיכה להציג עליה במספרי הנוסעים, ועל פי נתוני חודש ינואר כפי שהתפרסמו על ידי רשות שדות התעופה זינקה בכ-97% בתנועת הנוסעים הבינלאומית. באילת דווקא רשמה החברה ירידה לעומת עליה בפעילות בשדה"ת בחיפה
צילום: מוני שפיר
ישראייר מסכמת חודש נוסף מצויין מבחינתה ופותחת את שנת 2020 עם מספרים שהולכים וגדלים. בהתמודדות של חברת התעופה הישראלית בראשותו של המנכ"ל אורי סירקיס עם התחרות הגוברת בנתב"ג בעיקר מול חברות הלואו קוסט, הצליחה החברה להתאים את סל המוצרים הייחודי שלה, ובזכותו כפי הנראה הצליחה להכפיל את מספרי הנוסעים שלה גם בחודש ינואר האחרון. כפי שפורסם אתמול בפספורטניוז בחודש שעבר, בתנועת הנוסעים הבינלאומית הטיסה ישראייר 41,276 נוסעים לעומת 20,937 נוסעים אשתקד. נתח השוק של החברה גדל לסך של 2.60% מכלל הפעילות בנתב"ג לעומת 1.45% אשתקד, לצד גידול מרשים של כ-97% במספר הנוסעים. בתנועת הנוסעים לאילת ישראייר המשיכה במגמת הירידה של כ-35% בחודש ינואר כ- 20,894 נוסעים לעומת 32,094 נוסעים אשתקד. ישראייר הגדילה באופן משמעותי את טיסותיה מהשדה בחיפה, כאשר מספר הנוסעים גדל לסך של 3,755 לעומת 2,718 נוסעים בינואר 2019 , גידול של כ-38%. גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות בישראייר אמר לפספורטניוז בתגובה: "התאמנו את סל המוצרים שלנו לחורף ליעדים הפופולריים בקרב הקהל הישראלי, כגון סוצ'י שמותאמת לא רק לסקי, טנריף שיש בה מזג אוויר חם, באטומי, בלגרד ועוד. זאת לצד הגדלת השקת טיסות לקפריסין משדה התעופה בחיפה".
גיל סתיו
גיל סתיו: "התאמנו את סל המוצרים שלנו לחורף ליעדים הפופולריים בקרב הקהל הישראלי"
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}