אא

פרסום ראשון: חברת טיק טיק הישראלית הגישה בקשה לטיסה ישירה לדוחא באמצעות חברת TUS Airways

אחרי ההודעה אמש על קיום טיסות ישירות בין תל אביב לדוחא שבקטאר, כעת הגיעה הבקשה הראשונה להפעלה טיסה ישירה בין המדינות. הבקשה הראשונה שהוגשה הינה של חברת TUS בשיתוף עם טיקטיק המספקת חבילות תיור לאירועי ספורט והופעות בחו״ל

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
אחרי ההודעה אמש על קיום טיסות ישירות בין תל אביב לדוחא שבקטאר, כעת הגיעה הבקשה הראשונה להפעלה טיסה ישירה בין המדינות. הבקשה הראשונה שהוגשה הינה של חברת TUS בשיתוף חברת טיקטיק הישראלית בראשותו של המנכ״ל גבריאל מזרחי, המספקת חבילות תיור לאירועי ספורט והופעות בחו״ל. לפי הבקשה, המטוס שיופעל הינו אחד מ-5 מטוסי TUS, המסוגל להטיס עד 180 נוסעים. הטיסה הראשונה תמריא ב-20 בנובמבר וכזכור, המסלול המתוכנן עד להודעת משרד החוץ, היה צפוי להיות תל אביב - לרנקה - דוחא.

אמש הודיע משרדי החוץ, התרבות והספורט כי הגיעו להסכמה עם נציגי פיפ"א ומארגני גביע העולם בקטאר לקיום טיסות צ'רטר ישירות בין ישראל לקטאר במהלך המונדיאל. הטיסות משדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה חמאד (HAMAD) יאפשרו לישראלים להגיע ישירות לקטאר ללא צורך בעצירות ביניים וקונקשיין וצפויות להקטין את העלויות עבור ישראלים שיגיעו לצפות במשחקים. בנוסף, הוסכם על הענקת שירותים קונסולרים לאזרחים הישראלים באמצעות צוות קונסולרי ישראלי.

אך למרות הודעת משרד החוץ, חברות התעופה הישראליות לא תוכלנה עדיין לטוס לקטאר. ככל הנראה לא נלקחו בחשבון שיקולי ביטחון, שדורשים הכנה, בדיקה לעומק, ואישורים רבים. לצורך אבטחת הנוסעים והטיסות נדרש הוצאה לקטאר של אנשי ביטחון ישראלים, מהלך מורכב ולא פשוט לאור העובדה שאין יחסים דיפלומטים בין המדינות, כך שלא נראה כי הקטארים ימהרו לאפשר לאנשי ביטחון ישראליים להסתובב בשדה התעופה עם נשק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםTUSטיקטיקמונדיאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: