אא

מי את Smartwings? כל מה שרציתם לדעת על חברת התעופה האירופית שישראייר בדרך לרכישתה

איך אומרים ישראייר בצ'כית? Smartwings פועלת במתכונת לואו קוסט וטסה לכ-80 יעדים. הכירו את חברת התעופה שבסיסה בפראג שישראייר נמצאת בהליך לרכישתה

צילום: 123rf צילום: 123rf

ישראייר הודיעה הבוקר (ד') לבורסה לניירות ערך בת"א כי הגישה הצעה סופית לרכישת חברת תעופה לפי שווי של כ-44 מיליון אירו.

כפי שפורסם בפספורטניוז, מדובר בחברת התעופה הצ'כית Smartwings.

סמארט ווינגס היא חברת תעופה הפועלת במתכונת לואו קוסט. חברת האם שלה היא Travel Service הצ'כית. מטה החברה הראשי שוכן בנמל התעופה רוזינה שבפראג. לחברה צי מטוסי בואינג מסוגים: בואינג 737-900ER, בואינג 737-MAX-8, בואינג 737-800, בואינג 737-700, בואינג 737-700 וגם סצנה 680. החברה מפעילה טיסות שבועיות בקו פראג-תל אביב. בנוסף, החברה מפעילה קו טיסות עונתי בין ברטיסלאבה לתל אביב ותל אביב אתונה (יוון) עבור חברת האם Travel Service. על פי נתוני רשות שדות התעופה, הטיסה בחודש ספטמבר האחרון 13,509 נוסעים ונוסעות אל ומנתב"ג ומתחילת שנת 2022 הטיסה 91,509 נוסעים ונוסעות הלוך ושוב לישראל. באתר האינטרנט של החברה נכתב כי Smartwings מפעילה טיסות סדירות, טיסות שכר וטיסות פרטיות בקטגוריית מטוסי עסקים. בנוסף לצ'כיה, החברה פועלת גם בסלובקיה, פולין, הונגריה וגרמניה, שם יש לה חברות בנות. עוד צוין כי החברה מציעה טיסות ליותר מ-80 יעדים, לא רק באירופה. Smartwings מטיסה לא רק לקוחות של סוכנויות נסיעות בטיסות שכר, אלא הטיסות מזמינות גם על ידי חברות בינלאומיות ידועות, ועל ידי ארגונים גלובליים, הומניטריים וספורט. Smartwings חברה ב-IATA - ארגון הגג הבינלאומי של חברות התעופה ומוסמכת IOSA (IATA Operational Safety Audit).
smartwingssmartwings
איך אומרים ישראייר בצ'כית? צילום: smartwings קבוצת Smartwings (המונה, בין היתר, את סמארט ווינגס פולין, סמארט ווינגס סלובקיה וסמארט ווינגס הונגריה) מפעילה טיסות מצ'כיה, פולין, צרפת, ישראל, הונגריה, סלובקיה והאיים הקנריים. "Smartwings שואפת להיות הבחירה הראשונה עבור ציבור הנוסעים. החברה מביאה את לקוחותיה בבטחה ובאמינות למרכזים לא רק באירופה במחיר תחרותי. עוד נכתב שם בנושא הבטיחות, "טיסה היא עניין של אמון ובטיחות והיא פרמטר שקבוצת סמארט ווינגס נותנת לו את מירב תשומת הלב. החברה גם עמדה בדרישות התובעניות של ה-FAA - מינהל התעופה הפדרלי לטיסה בארה"ב - והיא מוסמכת לטיסות מסחריות לארה"ב וממנה. סמארט ווינגס עברה שוב ושוב בהצלחה את ביקורת הבטיחות הקפדנית של ארגון חברות התעופה הבינלאומי IATA", נאמר באתר החברה. זאת ועוד מציינת החברה באתר האינטרנט שלה גם את טייסיה. "טייסים מנוסים ומאומנים טסים ב-Smartwings וההכשרה והבדיקות שלהם נערכות תוך התאמה מלאה לכללי האיחוד האירופי המחמירים, במרכזי אימונים של סימולטור טיסה בצ'כיה ובמדינות אחרות באיחוד האירופי. בהתבסס על הכשרה זו, טייסי Smartwings מורשים לטוס באירופה, אפריקה, צפון ודרום אמריקה, המזרח התיכון ובמדינות דרום מזרח אסיה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: