אל על משנה את מודל הצבירה ומימוש הנקודות במועדון הנוסע המתמיד
החל מה-1 באפריל 2019, מודל צבירת הנקודות ואפשרויות המימוש יתאפשרו באמצעות פלטפורמה דיגיטלית חדשנית. מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד: "צעד נוסף במימוש ההבטחה שלנו ללקוחות להרחיב את עולמות הצבירה והמימוש ולהצעת ערך שקופה וברורה יותר"
צילום: יח"צ
מהפכה במודל מועדון הנוסע המתמיד של אל על? חברת התעופה הודיעה היום (רביעי), כי היא משנה את מודל צבירת הנקודות ומרחיבה את אפשרויות המימוש של הנוסעים. צבירת הנקודות תהיה, ככלל, על בסיס הוצאה כספית. מימוש הנקודות יתאפשר ברכישת כרטיסי טיסה וברכישת כבודה והושבה באמצעות פלטפורמה חדשנית. המודל החדש ייכנס לתוקף ב-1 באפריל 2019, והודעה על כך נשלחה לחברי המועדון. צבירת נקודות: צבירת הנקודות, שעד היום הייתה על בסיס יעדים ומחלקות, תשתנה ותהיה מבוססת על הוצאה כספית *(RBA revenue based accrual) כנהוג במועדוני התעופה הגדולים בעולם. יחסי ההמרה יהיו: 10$=1 נקודה ללקוחות המתמיד, חברים במעמדות היוקרה, כסף ומעלה, ייהנו מתוספת 25% בצבירת הנקודות, כלומר 8$=1 נקודה; בנוסף, ניתן יהיה לצבור נקודות על הרכיב הכספי בכרטיסים המשלבים כסף ונקודות (Cash&Points), למעט במקרים בהם לא תתאפשר צבירת נקודות על בסיס מחיר וכרטיס טיסה, במקרים אלו צבירת הנקודות הותאמה ותהיה לפי יעד הטיסה ומחלקת הרישום. מימוש נקודות: אל על מרחיבה את מוצר ה-Cash&Points, ותאפשר לראשונה כיסוי מלא של מחיר הכרטיס בנקודות (לא כולל מיסי נמל) וצבירת נקודות על הרכיב הכספי; מחירון המימושים ישתנה ומחירי כרטיסי הבונוס יהיו לפי "קבוצות יעדים" ; לכל קבוצה יהיה מחיר מימוש אחיד בנקודות, רכיב המזומן ישתנה מיעד ליעד. מאל על נמסר כי במסגרת שינוי תכנית המועדון, הותאמו מחירוני הבונוס למחירים בכסף ויושקו מוצרים חדשים, אותם ניתן יהיה לרכוש בנקודות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית חדשנית כדלקמן:
- אל על תאפשר רכישת כרטיס המשלב בין כסף ונקודות ללא מגבלת מינימום ומקסימום נקודות למימוש (לא כרטיס בונוס רגיל). מוצר זה, רלוונטי כאשר אין כרטיסי בונוס קלאסים זמינים או שללקוח אין את כמות הנקודות המינימלית הנדרשת לרכישת כרטיס בונוס קלאסי. מוצר זה יאפשר לראשונה כיסוי מלא של מחיר הכרטיס בנקודות (לא כולל מיסי נמל) וכן ניתן יהיה לצבור נקודות על הרכיב הכספי בהתאם למפתחות הצבירה.
- זמינות הטבת Cash & Points תהיה בהתאם לשיקולי היצע וביקוש ועל-פי זמינות המושבים הפנויים בטיסה ועשויה להשתנות בהתאם ליעד הטיסה, מועד הטיסה וכן שיקולים כלכליים מחסרים ועסקיים נוספים. בכל מקרה, זמינות כרטיסי הטיסה שניתן לרכוש באמצעות הטבת Cash & Points בשנה קלינדרית לא תפחת מ-50% מהכמות הכוללת של המושבים המוצעים בשנה בטיסות אל על.
- מועדון הנוסע המתמיד יהיה בין הראשונים בעולם שיאפשר לשלב בין כרטיס בונוס לכיוון אחד לבין כרטיס שנרכש בשילוב כסף ונקודות (Cash&Points) בכיוון השני.
- בנוסף, יושקו כרטיסי בונוס במחיר נקודות מופחת של 25% עבור מחלקת תיירים ושל 20% עבור מחלקות פרמיום ועסקים (בדומה למוצר ה SUPER SAVER בחברות התעופה האמריקאיות) בהתאם לתנאי היצע וביקוש ולשיקולים מסחריים (הנחה תינתן ממחירון המימוש ללקוח שאינו מחזיק בכרטיס אשראי).
- רכישת כבודה והושבה בנקודות במהלך ביצוע ההזמנה לטיסה.
- מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD ימשיכו ליהנות ממחירי מימוש מועדפים וממאיצי הצבירה בטיסות בהתאם לתנאים הקיימים: במחלקת תיירים הנחה קבועה של 20% ובמחלקות היוקרה הנחה קבועה של 15%.
- לראשונה ניתן יהיה לרכוש בנקודות כרטיסים באל על המשלבים טיסות המשך עם חברות זרות וכן כרטיסי קוד שייר כבר במעמד הקניה. כך לקוחות לא יידרשו לרכוש כרטיסי המשך בנפרד בחברות אחרות. למשל, נוסע שטס לסיאטל יוכל לקנות כרטיס עד סיאטל דרך אל על בנקודות ולשלם על הכרטיס במלואו או בחלקו בנקודות דרך Cash&Points (במקרה זה לא תתאפשר צבירת נקודות).
- המועדון ימשיך לכלול חמש מעמדות, עם ספי מעמדות טובים יותר (מספר נקודות הבסיס שחברי מועדון נדרשים לצבור מדי שנה באמצעות טיסות).
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}