אא

על סף סגירה: המיזוג בין אל על לארקיע בשלבים מתקדמים

כזכור,חברת אל על דיווחה ב-18 באוקטובר לבורסה, כי החלה במגעים עם ארקיע לבחינת עסקה אפשרית, לפיה תרכוש החברה את מניות ארקיע בתמורה להקצאת ניירות ערך של החברה לבעלי מניות ארקיע. מרבית הפרטים בין הצדדים כבר סוכמו

ארקיע. צילום: Shutterstock ארקיע. צילום: Shutterstock

המיזוג בין חברות אל על לארקיע, בשלבים מתקדמים ביותר, כך נודע לפספורטניוז.

הצוותים מטעם החברות נפגשו במהלך השבוע ונרשמה התקדמות משמעותית בפרטי המו"מ, בכל הקשור לחיבור בין שתי החברות המביאות כל אחת למיזוג את יתרונותיה.

כזכור, חברת אל על דיווחה ב-18 באוקטובר לבורסה לניירות ערך, כי החלה במגעים עם ארקיע לבחינת עסקה אפשרית, לפיה תרכוש החברה את מניות ארקיע בתמורה להקצאת ניירות ערך של החברה לבעלי מניות ארקיע.

אל על נסחרת כיום בבורסת ת"א בשווי של 599.930 מיליון שקל, כאשר מניית החברה זינקה מתחילת השנה כבר ב-65.30% ורק מתחילת חודש פברואר כבר הוסיפה עוד 9% לשוויה.

לארקיע היו כוונות להתחבר לשלד בורסאי לפי שווי של 110-130 מיליון שקל לחברה, כאשר כזכור הבעלות בחברה מתחלקת ל-70% משפחת נקש ועוד 30% העובדים.

אל על נשלטת ע"י משפחת רוזנברג המחזיקה ב-39.66% מהחברה בשווי של 237.9 מיליון שקל, המדינה מחזיקה ב-13.29%, בשווי של 79.7 מיליון שקל, כאשר הציבור מחזיק ב-39% מהחברה.

הצדדים אמורים לסכם את חלוקת המניות בחברה המאוחדת, כאשר כפי הנראה הזינוק מחדש בשווי של מניית אל על עזר להתקדם, כי כאשר מניית אל על היתה בשווי נמוך הדבר הקשה על הסגירה עם שוויה של החברה המאוחדת.

משפחת רוזנברג אמורה להחזיק בחברה המאוחדת בכ-32%-30% ואילו ארקיע בכ-10%-12%.

 
אל עלאל על
אל על. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: