אא

הממשלה צפויה היום לאשר לחברות התעופה הישראליות לטוס לטורקיה

בישיבת הממשלה צפויים לאשר את ההסכם שנחתם בין הממשלות ויחליף את ההסכם הקיים משנת 1951. בהסכם: אפשרות למינוי ריבוי מובילים אוויריים נקובים, ישוב סכסוכים, הבטחת הדרגה הגבוהה ביותר של בטיחות

איסטנבול, טורקיה. צילום: 123rf איסטנבול, טורקיה. צילום: 123rf
ממשלת ישראל בישיבתה השבועית צפויה לאשר היום את הסכם התעופה החדש בין ישראל לטורקיה. ההסכם נחתם בראשי תיבות ב-7.7.2022 בין הממשלות ובין רשויות התעופה של שתי המדינות. ההסכם החדש אמור להחליף את ההסכם הישן שקיים עוד משנת 1951. עד כה חברות התעופה הישראליות נמנעו מלטוס לטורקיה בגלל ענייני הביטחון.

בהסכם החדש צפויים בין השאר: "הבטחת הדרגה הגבוהה ביותר של בטיחות ובטחון בתובלה אווירית בינלאומית". עוד בהסכם :"אפשרות למינוי ריבוי מובילים אוויריים נקובים. קביעת כללים לקביעת תעריפים, באופן שלא תיפגע התחרות ומתן כלים לאכיפת כללים אלה. קביעת כללים המאפשרים ביקורת הדדית של הצדדים להסכם והמובילים האוויריים שנתמנו, בדבר עמידה בתקני בטיחות בכל תחום המתייחס למתקני תעופה, צוותי אויר, כלי הטיס או הפעלתם." "יעדם העיקרי של השירותים שיספקו המובילים אוויריים של כל צד הוא אספקת הקיבולת המתאימה לדרישות התנועה המפורטת בנספח לוח הנתיבים של ההסכם. יישוב סכסוכים- נקבעו מנגנונים של יישוב סכסוכים באופן של משא ומתן, צינורות דיפלומטיים וברורות. קביעת לוח נתיבים לפי יפעלו המובילים האוויריים של הצדדים". עוד צפוי בהסכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירטורקיהארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: