אא

המרוץ לשארם א שייח': עדיין ממתינים לאישור הפעלת הטיסות הישירות אל היעד

גורמי ביטחון צפויים לסגור את כל הקצוות שנותרו להתחלת הפעלת הטיסות הישירות אל היעד בחצי האי סיני. בענף התיירות מקווים שפסגת שארם תזרז את מתן האישורים

שארם א שייח'. צילום: 123rf שארם א שייח'. צילום: 123rf
גורמי תיירות הביעו תקווה שיינתן כבר בימים הקרובים האישור הביטחוני המיוחל להפעלת הטיסות הישירות מנתב"ג לשארם א-שייח' לקראת חג הפסח. עד כה, על אף הודעת ראש הממשלה על הפעלת קו הטיסות הישיר, אין תאריך יעד להתחלתן בשל העדר אישור ביטחוני.

נזכיר שכל חברות התעופה: ארקיע, ישראייר וגם סאן דור של אל על, בישרו באחרונה על התחלת הפעלת טיסות ישירות לשארם א שייח' מיד עם הודעת ראש הממשלה, נפתלי בנט, על פתיחת הקו. "צעד נוסף בחימום הסכם השלום בין ישראל ומצרים. שיתוף הפעולה בין שתי המדינות מתרחב בתחומים רבים, וזה תורם לשני העמים וליציבות האזור. ישראל הולכת ונפתחת למדינות האזור והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו הוא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו צריכים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה אנחנו עושים. אני מודה לשירות הביטחון הכללי שהוביל את גיבוש מתווה האבטחה שיאפשר את הפעלת הקו", דברי בנט.

בענף מקווים כי פסגת שארם - שנפתחה אתמול (ב') ותימשך גם היום (ג') בהשתתפות ראש הממשלה, נפתלי בנט, נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי ושליט האמירויות, מוחמד בן זאיד - תעזור בזירוז האישורים הנדרשים. גורמי ביטחון אמורים לנצל את הפסגה על מנת לסגור את כל הקצוות בין ישראל ומצרים. אגב, אתמול התברר כי יוזמת הטיסות הישירות הייתה של הנשיא א-סיסי. מבחינת מארגני התיירות, תאריך התחלת הפעלת הטיסות הוא קריטי והאם יצליחו לקבל את האישורים ולטוס בפסח הידוע ברמות ביקוש גדולות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירארקיעחצי האי סיני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: