אא

הנהלת אל על לטייסיה: "הרצחת וגם ירשת"

עליית מדרגה במאבק המתוקשר של הנהלת וטייסי אל על: ההנהלה מפרסמת את הסיבות האמיתיות לטענתה בגינן עלולה להתבטל טיסת הלילה לניוארק. ועד הטייסים: "ברגע זה יש לפחות 6 קברניטים שהביעו את הסכמתם לבצע את הטיסה"

Shutterstock Shutterstock

עליית מדרגה במאבק המתוקשר של הנהלת וטייסי אל על: לאחר שוועד הטייסים הודיע היום (ג') כי הנהלת החברה מתכוונת לבטל את טיסת הלילה לניוארק, הנהלת אל על החליטה שהגיעו מים עד נפש ומפרסמת תחת הכותרת "הרצחת וגם ירשת" את הסיבות האמיתיות לטענתה בגינן עתידה של טיסת הלילה לוט בשלב זה בערפל.

זו הפעם הראשונה שבה הנהלת אל על מפרטת כיצד השיבו לה קברניטים אליהם פנתה לצורך שיבוץ לטיסת הלילה לניוארק:

קברניט 1- השיב כי הוא חולה קברניט 2- השיב כי אינו יכול לטוס הלוך וחזור קברניט 3- לא ענה לטלפון קברניט 4- לא ענה מספר פעמים קברניט 5- אתמול בערב אמר שלא יכול והבוקר לא ענה קברניט 6- סירב לטיסה מלאה. הסכים להטיס רק בכיוון אחד קברניט 7- סירב לטיסה קברניט 8- לא ענה קברניט 9- סירב אתמול והבוקר לא ענה קברניט 10- היה בסטנד-ביי ופתח מחלה קברניט 11- היה צריך לטוס מכוח ההסכם אך פתח מחלה קברניט 12- סירב קברניט 13- לא ענה קברניט 14- לא עונה מאתמול בערב

"אנו שבים ומודיעים כי נציגות טייסי החברה ממשיכים לפגוע בחברה, מתנצלים בפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות בחברה לסדרה", נמסר מההנהלה. עוד נמסר כי כדי למנוע את ביטול הטיסה והפגיעה בנוסעים, הטיסה תצא במטוס חכור.

כזכור, השבוע בוטלו שתי טיסות לילה נוספות של אל על: ביום ראשון לניוארק ואמש לבייג'ין.

ומה טוענים בוועד הטייסים? "ברגע זה ישנם לפחות 6 קברניטים שהביעו את הסכמתם לבצע את הטיסה בהתרעה של כמה שעות, לוותר על אירועים פרטיים ולחזור לארץ בהקדם האפשרי. הנהלת אל על מאיימת בביטול הטיסה אם לא ייעתרו להישאר בניו יורק מספר ימים. הפגיעה המתוכננת בנוסעים מיותרת והאחריות כולה על הנהלת החברה והדירקטוריון".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: