אא

ראש בראש: בוטלה טיסת אל על הלילה לבייג'ין

מאבק טייסי והנהלת אל על נמשך: אתמול בוטלה טיסת הלילה לניוארק והערב מדווחת החברה כי בשל עיצומי הטייסים מתבטלת גם הטיסה לבייג'ין. דוד מימון, פרסם סרטון בו הוא פונה אישית לעובדים: "אני נושא באחריות ונחוש להשיב את החברה לפעילות סדירה וכנה"

Shutterstock Shutterstock
המאבק בין הנהלת וטייסי אל על מספק גם היום כותרות. והפעם: טיסת הלילה של אל על לבייגין בוטלה. מהנהלת החברה נמסר כי: "בשל עיצומי הטייסים והתעקשותם לטוס רק בכיוון אחד, בוטלה הערב טיסה 095 לבייג׳ין וטיסת החזור. החברה תשיב לנוסעים את כספם". נוסח זהה פרסמה אמש הנהלת אל על לגבי טיסת הלילה של החברה לניוארק. עוד מסרה הנהלת החברה כי עיצומי הטייסים פוגעים זה חודשים ארוכים בפעילות החברה. "העיצומים מתבטאים בחוסר ההענות של הטייסים לאייש טיסות ולטוס כטייסים פעילים הלוך וחזור ודרישה לטיסה רק בכיוון אחד. צר לנו על הפגיעה בנוסעים אך אין בידינו כל ברירה אלא להחזיר את הסדר על כנו ואת החברה לפעילות סדירה". דוד מימון, מנכ"ל אל על, שיחרר סרטון מיוחד ובו הוא פונה אישית לעובדי החברה: "אני פונה אליכם היום לאור השיבושים הרבים בפעילותה של חברת אל על והעיצומים הבלתי חוקיים, הנגרמים בהתאם להנחיית נציגי הטייסים בנציגות העובדים. למרבית הצער שיבושים אלו הפכו מנת חלקנו בשנה שחלפה. חוסר היענות של טייסים לביצוע משימותיהם ודרישות בלתי סבירות לטיסה בכיוון אחד בלבד, הביאו לשיבושים בפעילותה של החברה". עוד הוסיף מימון כי: "כמנכ"ל אל על אני נושא באחריות ונחוש להשיב את החברה לפעילות סדירה וכנה".

מוועד טייסי אל על נמסר הערב בתגובה כי "ברגע זה ממש נמצאים מטוס וטייסי אל על זמינים להפעיל את הטיסה לבייג'ין. בדיוק כמו שהיה אתמול כשבוטלה הטיסה לניוארק ללא סיבה. זה הערב השני ברציפות בו בוחרים הנהלת ודירקטוריון החברה, לרבות הגברת תמי בורוביץ שאחראית על הכל, לפגוע במאות נוסעים שלא יגיעו ליעדם כמתוכנן. אנחנו קוראים להנהלת אל על לחזור בה מההחלטה האומללה לפגוע בנוסעים ללא סיבה בשנה הרווחית לחברה מאז ומעולם. שנה בה משכו בעליה דיבידנדים נדיבים תוך פגיעה מיותרת וחסרת הגיון בנוסעים ובלקוחות החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: