אא

הסכם קוד שייר בין אל על וחברת התעופה היפנית אול ניפון איירווייז

על כך התבשר שר התיירות, יואל רזבוזוב, בפגישה שקיים היום (ב') עם יו"ר חברת התעופה היפנית אול ניפון איירווייז. לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו ליהנות מצבירת נקודות גם בטיסות עם החברה היפנית

All Nippon Airways. צילום: shutterstock All Nippon Airways. צילום: shutterstock
חברת התעופה היפנית אול ניפון איירווייז ( ANA - All Nippon Airways) צפויה לחתום על הסכם שיתוף פעולה (קוד שייר) עם אל על. על כך התבשר שר התיירות, יואל רזבוזוב, בפגישה שקיים עם יו"ר חברת התעופה היפנית, Shinya Katanozaka. שר התיירות, יואל רזבוזוב מימין ויו"ר חברת התעופה היפנית, Shinya Katanozaka. צילום: יח"צ בפגישה נאמר לרזבוזוב כי החברה היפנית מעוניינת להתחיל להפעיל קוד שייר עם אל על במסגרתו כל הנוסעים הישראלים המחזיקים במועדון הנוסע המתמיד של אל על, יוכלו ליהנות מצבירת נקודות גם אם הם טסים ליעדם עם החברה היפנית. ככלל, הסכם Code Share עם כל חברת תעופה אחרת, מאפשר לפרסם טיסות בקוד אל על (LY) על טיסה שמופעלת על ידי חברת תעופה אחרת​, מה שמאפשר ​מגוון גדול יותר של יעדים ותדירויות.​ חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים לצבור נקודות בטיסות עם חברות תעופה שונות, להן יש הסכמי Code Share עם אל על. ​הנקודות יי​צברו בתנאי שהטיסה בוצעה בקוד אל על (קוד LY). ​איך צוברים באל על נקודות בטיסות Code Share​?
  • כדי שהנקודות ייצברו באופן אוטומטי בחשבון האישי במועדון, עליך לציין את מספר החבר בעת הזמנת טיסה באתר, או בהזמנת טיסה​ באמצעות מוקד השירות או סוכן נסיעות.
  • ​מומלץ לשמור על כרטיס הטיסה וכרטיס העלייה למטוס, עד שנקודות הטיסה יתעדכנו בחשבון.
  • במידה והבקשה או ההזמנה למקום בטיסות אלו לא אושרה, או לא שלא ביצעת את הטיסה בפועל, אל על לא מזכה בנקודות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטיסות ליפן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: