אא

"הפלז'ר בביזנס": מחלקת עסקים חדשה- "יונייטד פולאריס"

יונייטד איירליינס חושפת את המחלקה החדשה שתפעל החל מ 01/12/16. נשיא יונייטד: ״פולאריס תשנה את חוקי המשחק בנסיעות עסקים בינלאומיות". החברה תפתח טרקלינים מיוחדים ללקוחות המחלקה, בתשעה שדות תעופה ברחבי העולם

| |
יונייטד איירליינס חושפת את מחלקת העסקים החדשה "פולאריס", שתהפוך לפי דברי החברה "נסיעות עסקים מתישות להיסטוריה רחוקה" על ידי חווית שירות המתמקדת בחוויית שינה ומיועדת לנוסעים בטיסות בינלאומיות. בחברת התעופה האמריקאית, הגדירו את השירות החדש "כמוצר המהפכני המשמעותי ביותר של חברת התעופה מזה למעלה מעשור". ״יונייטד פולאריס תשנה את חוקי המשחק בנסיעות עסקים בינלאומיות", אמר אוסקר מוניוז, נשיא ומנכ״ל יונייטד. ״החוויה החדשה הזו מדגישה את הרוח החדשה של יונייטד ואת החדשנות, ההתרגשות והתנופה התפעולית הניכרות בחברת התעופה שלנו״. במסגרת תהליך העיצוב של מחלקת העסקים הבינלאומית, יונייטד התבססה על למעלה מ-12,000 שעות מחקר, במהלכן נמצא כי שינה נמצאת בראש סדר העדיפויות של נוסעי מחלקת עסקים. כל אחד ממושבי יונייטד פולאריס - אשר עוצבו במסגרת שיתוף פעולה עם Acumen Design Associates ו-PriestmanGoode, ומיוצרים על ידי Zodiac Seats United Kingdom - יציע גישה ישירה למעבר, הטיה בזווית של 180 מעלות למצב מיטה שטוחה באורך של עד כ-2 מטרים. המרחב האישי של כל נוסע יכלול שלט ״נא לא להפריע״, תאורת אווירה, תמיכה בפלג גוף תחתון, איזורי אחסון, משטחים נפרדים לארוחה או עבודה ומערכת בידור הכולל צג 16 אינץ׳ ברזולוציה גבוהה. במושבים הממוקמים במרכז המחלקה – יותקנו מחיצות פרטיות אלקטרוניות. לצורך השקת המחלקה החדשה, יונייטד שיתפה פעולה עם חנות היוקרה "Saks Fifth Avenue" שיצרה עבורה קולקציית מצעים מעוצבת, ובטיסות מעל 12 שעות תוצענה גם פיג'מות. ערכות השירות החדשות יכללו בין השאר מסכות עיניים בעלות עיצוב ארגונומי ומוצרים נוספים מבית "Soho House & Co.’s Cowshed Spa". ומה מבחינת הארוחות? נוסעי המחלקה החדשה, ייהנו מתפריטים משתנים בהתאם לקו ולעונה, שפותחו במסגרת שיתוף פעולה עם "The Trotter Project", ותציע גם חווית יין משודרגת, שתכלול מבחר יינות מובחר לצד, איך לא- מגוון קינוחים.
טרקלין פולריסטרקלין פולריס
במקביל, הודיעה החברה כי תפתח טרקליני מחלקת עסקים מיוחדים ללקוחות יונייטד פולאריס, בתשעה שדות תעופה ברחבי העולם. הטרקלינים החדשים יציעו מיטות, מקלחות וארוחות גורמה. הטרקלין הראשון ייפתח בשדה התעופה שיקגו "או׳הייר" ב-1 בדצמבר 2016. הטרקלינים בשמונת שדות התעופה הנוספים - לוס אנג׳לס, סן פרנסיסקו, יוסטון, ניוארק, דאלאס, וושינגטון, נריטה בטוקיו, הונג קונג והית׳רו בלונדון - יושקו במהלך שנת 2017. אז מתי הכל קורה? יונייטד תחל להפעיל את שירות יונייטד פולאריס ב-1 בדצמבר 2016. מושב מחלקת העסקים החדשה יושק לראשונה בטיסה בדצמבר במטוס בואינג מסוג 777-300ER, ולאחר מכן במטוסי בואינג 787-10 ואיירבאס A350-1000, כמו גם במטוסי בואינג 767-300 ו-777-200, שעברו את תהליך ההתאמה הנדרש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: