אא

הפריסה תושלם עד סוף 2023: האינטרנט חוזר למטוסים צרי הגוף של אל על

חברת אל על הסירה את אנטנות האינטרנט האלחוטי ממטוסי ה-737 בעקבות הודעה חריגה של רשות התעופה הפדרלית. כעת, החברה פורסת את האנטנות החדשות וצפויה לסיים את התהליך עד 2023

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock

אחרי שהסירה את אנטנות האינטרנט האלחוטי בעקבות דרישת ה-FAA, חברת אל על חוזרת לפרוס את האינטרנט בכ-12 ממטוסי ה-737. תהליך ההתקנה יימשך בחודשים הקרובים, כשהצפי לסיום ההתקנה הינו עד סוף שנת 2023. ה-FAA (רשות התעופה הפדרלית) הודיעה בשנה שעברה כי היא אוסרת על התקנת האנטנות של Viasat מאחר ומצאה סדקים באנטנות, עד כדי כשל מוחלט באנטנה.

חברת Viasat הינה ספקית האינטרנט הנוכחית של חברת אל על, לרבות במטוסי הדרימליינר. חשוב לציין כי מדובר באנטנות שונות לחלוטין, ואילו האנטנות המותקנות על גבי מטוסי הדרימליינר בטוחות לשימוש. אל על השיקה את האינטרנט האלחוטי במטוסים בשנת 2018 במטוסי הדרימליינר, בכל צי ה-737-900 ובמטוסי 737-800 נבחרים.

לאחרונה אל על גם התקינה אנטנה על גבי אחד ממטוסי ה-777 שחזר לשירות, ומבצע לעיתים טיסות לאירופה. נכון לכתיבת שורות אלו, כיסוי האינטרנט זמין רק בטיסות למערב, כלומר יעדי אירופה וארצות הברית. בשלב זה ל-ViaSat עדיין אין כיסוי לוויני בטיסות למזרח, לרבות איחוד האמירויות, בנגקוק והונג-קונג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהתיירותמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: