אא

השמים הם לא הגבול

ענת אהרון, סמנכ"לית השיווק של ארקיע אינטרנשיונל, בראיון ראשון מאז כניסתה לתפקיד, על ההרמוניה עם העובדים ("מתמלאת באנרגיות כשיש אנשים טובים לצידי"), הזיקה למלונאות ("תמיד הייתה בית עבורי, לעולם לא סוגרת דלתות") והבית החדש בארקיע

|ענת|ע |ענת|ע
"לכל סיום יש התחלה חדשה", אומרות מילות השיר אותו הלחין יהודה פוליקר ללהקת בנזין הנוסטלגית. בהקבלה ישירה של אותו משפט מפורסם לתעשיית התיירות, הרי שמי שחוותה אותו על בשרה בחודשים האחרונים, היא ענת אהרון -  עד לא מזמן סמנכ"לית השיווק של רשת מלונות רימונים  מנהלת תחום עסקים של רשת פתאל , שחצתה לפני כחודשיים את הקווים לענף התעופה וממלאת כיום את תפקיד סמנכ"לית השיווק בחברת ארקיע אינטרנשיונל. על פניו מדובר בתהליך טבעי של התקדמות מקצועית עבור מי שנחשבת לאחת מהנשים המוכשרות והמוערכות בתעשיית התיירות הישראלית, אלא שמבחינתה של אהרון מדובר לא על סימון וי בקורות החיים, אלא על צעד מכונן וגדול, כזה אשר העניק לה לראשונה בקריירה את האפשרות לחבור לעולם התעופה על שלל רבדיו ואתגריו השונים. את הראיון עם אהרון קיימנו לפני קצת יותר משבועיים, דקות ספורות לאחר טקס השקת מטוס האמברייר החדיש של החברה, נתון שלא הפריע לאחרונה לגלות אמפתיות מעוררת השראה כלפי העוברים והשבים. ככלל, מי שמכיר את אהרון בעלת וותק משמעותי בענף המלונאות בפרט ובתעשיית התיירות בכלל, אינו יכול להתעלם מכישוריה החברתיים ומיחסי האנוש הגבוהים בהם ניחנה, המלווים במקצועיות חסרת פשרות ובעבודה סיזיפית גם עד השעות הקטנות של הלילה. "חשוב לי מאוד החיבור בין מקום העבודה לבין הפרטים המרכיבים אותו", היא אומרת. "אני בן אדם של אנשים ומתמלאת באנרגיות של עשייה כשיש אנשים טובים לצידי. לשמחתי הרבה בענף התיירות הישראלי יש אנשים יוצאי דופן וחברים אמיתיים מעבר להיותם שותפי דרך לפעילות. כשזה המצב, אני מרשה לעצמי להגיע כל בוקר עם חיוך לעבודה, לעוד יום של עשייה ומזכירה לעצמי כל יום מחדש שזכיתי לעבוד בתחום הנופש ובאפשרות להעניק ללקוחות הנאה גדולה. זו זכות גדולה שנפלה בחלקי". ענת, עם יד על הלב, את כמה את מתגעגעת למלונאות? "אם אגיד שלא נותרה לי פינה חמה בלב לענף, זה יהיה כמובן שקר. המלונאות נתנה לי המון. בכל זאת, זה המקום שגידל אותי ובו פיתחתי קריירה. יחד עם זאת, בכל יום שעובר אני משתכנעת יותר ויותר כי השינוי שעשיתי היה הצעד הנכון עבורי. כמובן שאין לדעת מה יוליד יום, ואסור אף פעם לסגור דלתות, אבל אני מאוד נהנית ממה שאני עושה היום. התחושה שלי בארקיע מדהימה. אמנם אני פחות מחודשיים בתפקיד באופן רשמי, אבל כבר מרגישה כאילו אני נמצאת כאן שנים. מצאתי פה אנשים מדהימים וחברה עם אופק ודריסת רגל יוצאת דופן, שלכבוד הוא לי להשתייך אליה". כלומר, במילים אחרות את רואה את עצמך מתפתחת בענף התעופה. "אני לא חושבת שיהיה נכון להגדיר זאת כך. אגיד זאת בצורה הכי ברורה שיש – אני מאושרת במקום בו אני נמצאת ובכל יום שעובר, רק מתמלאת בעוד יותר דרייב. מעניין לי, אני בסביבה מדהימה וכשאלו התנאים יכול לצאת רק טוב". מדוע דווקא ארקיע? "כשהגיעה ההצעה לקחתי לעצמי קצת זמן לחשוב, אבל מהר מאוד הבנתי שניתנה לי הזדמנות לחבור לא לסתם חברה, אלא לארקיע, אחת מחלוצות התעופה של מדינת ישראל וחברה שמשדרת עוצמה בלתי רגילה. אפשר וצריך לפרגן לפתאל ולומר כי שמונה חודשים ברשת הקנו לי כלים רבים וקשרים יוצאי דופן עם עובדיי ועם דוד, ראובן ורוני. הפרגון והכלים שקיבלתי מהם הסבו לי עשייה והנאה עצומה ולכן חוויתי לא מעט לילות ללא שינה כאשר ההצעה מארקיע הגיעה".
ענתענת
ענת אהרון. "חוויתי לא מעט לילות ללא שינה כאשר ההצעה מארקיע הגיעה" בפעם הראשונה כשהגעתי לשדה דב, הסתכלתי על הלקוחות, על העובדים, השקפתי על המטוסים החדשים ואז רק נפל לי האסימון שהגעתי למקום מדהים. עולם התעופה הוא עולם מרתק. שמים פתוחים, יעדים חדשים והאפשרות לעבוד לצד אוטוריטות כמו ניר דגן, עוז ברלוביץ, עזר שפר ואחרים היא לא דבר מובן מאליו בעיניי. אני מאמינה שאוכל לתרום לחברה בנושאי המכירות, המסחר וה-PR, כפי שעשיתי במקומות אחרים בעבר. שתפי אותנו והקוראים בשאיפותייך לתפקיד. "כמות האתגרים והמשימות שעומדת בפנינו בארקיע אינטרנשיונל היא גדולה. ארקיע כיום היא ספקית שירות בכל תעשיית התיירות. לא עוד רק חברת תעופה או סוכנת נסיעות אלא גם ספקית של מוצר מלא ומגוון מכל הזוויות האפשריות, לרבות ערוצי מכירה עסקיים, מלונאות בארץ, כנסים ועוד. אנחנו נערכים עם תוכניות גדולות קדימה לקראת  טיסות ארוכות טווח תוך שנתיים. המהלך הזה ימצב אותנו כחברת תעופה בינלאומית עם יכולות גבוהות יותר, מה שיצריך מאיתנו היערכות מכירתית, תדמיתית, פרסומית וניהול לקוחות מסוג שלא הכרנו עד היום. המוטו שלי מהיום הראשון בארקיע הוא עשייה, עשייה ושוב עשייה. זה אומר כניסה לעסקאות, קמפיינים, הנעת תהליכים והכל במטרה לחזק את ארקיע לחברה גדולה ומוצלחת יותר". לסיום, מה נאחל לך? "עד כמה שזה קלישאתי, רק בריאות. כל השאר זה בונוס. מאחלת לכולנו שנמשיך בעשייה פורייה, שנהנה ממה שאנחנו עושים ושנשאף תמיד גבוה יותר".
עע
אהרון על התפקיד: "כמות האתגרים היא גדולה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: