התחרות הגוברת גרמה לאל על לירידות בקווים לאירופה ואסיה
לעומת זאת, בקווים לאמריקה בהן תנועת הנוסעים עלתה ברבעון השני בכ- 11% אל על הצליחה לרשום עליה של כ-8%. וגם, העליה במכירות באינטרנט
אל על. צילום: יחצ
כניסת חברות תעופה נוספות שהחלו לפעול בנתב"ג, גרמו לשינויים רבים באל על בכמות הנוסעים בנתיבים השונים. ברבעון השני של 2018, תנועת הנוסעים בקווים לאמריקה גדלה ב- 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, כאשר אל על הצליחה לגדול בכ- 8% מבחינת כמות הנוסעים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עיקר הפגיעה של אל על הייתה בתנועת הנוסעים לאירופה, שם התחרות גדלה מאוד בשל כניסת חברות לואו קןסט רבות. בסך כל תנועת הנוסעים הכללית מישראל בקווים לאירופה גדלה בכ- 9% לעומת הרבעון המקביל, כאשר עיקר הגידול בתנועת הנוסעים נרשם בתנועה מ/ולמדינות מרכז ומזרח אירופה, שם נרשם גידול בשיעור של כ- 16% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בנתיבים אלו בהם נרשם גידול במשמעותי בתנועת הלואו קוסט ואילו אל על רושמת ירידה קלה של 3% בתנועת הנוסעים בקווים לאירופה. בקווים לאסיה ואפריקה גדלה בכ- 12% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד, זאת בעיקר בפעילות חברת היינאן וחברת קתאי פסיפיק, ותחילת פעילות חברת אייר אינדיה בקו ת"א-דלהי. תנועת הנוסעים של אל על כולל טיסות סאן דור לכלל הקווים לאסיה ואפריקה ירדה בכ- 1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. המכירות באינטרנט הסתכמו בכ-86 מיליון דולר. באל על כבר נערכים להפסקת תשלום העמלות לסוכני הנסיעות ביוני 2019: ברבעון השני של 2018 גדלו ההכנסות ממכירות באמצעות האינטרנט והמובייל בשיעור של כ- 5% , כולל מכירות חבילות, שירותים נוספים ושדרוגים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. המכירות הסתכמו לסך של כ- 86.3 מיליון דולר. הכנסות החברה ממכירות באמצעות המובייל בלבד גדלו בכ- 39% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אתר החברה הציג גידול של כ- 7% בכמות הכרטיסים שנמכרו ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}