התעופה העולמית: אמצעי המיגון לרכישת אמון הנוסעים!
צילום: 123rf
סקר חדש, שנערך בקרב 25 מחברות התעופה המובילות בעולם בחודש האחרון, זיהה 10 אסטרטגיות מפתח, שהחברות נוקטות את רובן, על מנת לשפר את אמון הנוסעים במהלך מגפת הקורונה. 1. חיטוי תא הנוסעים: תאי הנוסעים חייבים להיות נקיים ומחוטאים באמצעות ריסוס לפני כל טיסה, וניקוי יסודי ביותר במהלך עצירות לילה. 2. ריסוס אנטי-ויראלי אלקטרוסטטי: שיטה זו, הנמצאת בשימוש נרחב על ידי חברות תעופה אמריקניות, המשתמשות בחומר חיטוי עם מטען חשמלי קל, יעיל מאד לחיטוי משטחי מגע של הנוסעים, כמו מושבים, משענות, מגשים וכו'. 3. מסכות פנים: כל חברות התעופה בסקר, למעט קוואנטס, מחייבות את הנוסעים לעטות מסכות פנים. אייר פראנס אף מחייבת את הנוסעים לעטות מסכות כירורגיות. 4. ערכות טיפול לנוסעים: פריטים הניתנים ללא עלות לנוסעים וכוללים חלק או את כל המרכיבים: מסכת פנים, מגבוני חיטוי ונוזל חיטוי. 5. בדיקת חום: בדיקות אלה מתבצעות ע"י חברת התעופה או ע"י רשויות שדה תעופה, במיוחד בשדות גדולים ומרכזיים. 6. מגבלות על המטען האישי בעלייה למטוס: חברות תעופה מגבילות את תיקי היד והטרולים למען ייעול וזירוז תהליך העלייה למטוס. 7. חיטוי ידיים: חברות התעופה מנגישות חומר ניקוי ידיים באזורי שער העלייה ובמטוס עצמו. 8. המושב האמצעי נותר ריק: חברות מסוימות (רק האמריקניות: סאות'ווסט, ג'ט בלו ואלסקה איירליינס) נוקטות במדיניות זו בשלב הנוכחי. 9. ציוד מגן לצוות: מעבר למסכה באיכות גבוהה, יש חברות תעופה המספקות לצוות תא הנוסעים מגן פנים או משקפי מגן, וחליפות מגן מפלסטיק. 10. ספריי חיטוי נגד זיהומים: ציוד המצוי ברשות צוות תא הנוסעים החברות שהשתתפו בסקר: אסיה והפסיפיק: אייר אסיה, אייר צ'יינה, קתאי פסיפיק, קוריאן אייר, סינגפור איירליינס. אירופה: אייר פראנס/ק.ל.מ, בריטיש איירווייס, איזי ג'ט, לופטהנזה, ריינאייר, טורקיש איירליינס. המזרח התיכון: אמירייטס, קטאר איירווייס. אמריקה הלטינית: אוויאנקה, לאטאם. אמריקה הצפונית: אייר קנדה, אלסקה איירליינס, אמריקן, דלתא, פרונטיר, ג'ט בלו, סאות'ווסט, יונייטד, ספיריט.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}