אא

וירג'ין אטלנטיק מחדשת טיסותיה לת"א החל מ-14 באוגוסט

חברת התעופה וירג׳ין אטלנטיק, שהשהתה ביולי השנה את כל טיסותיה לישראל עקב הכנסתה של בריטניה לרשימת המדינות האסורות, מחדשת את טיסותיה עם הוצאתה של בריטניה מהרשימה האסורה

וירג'ין אטלנטיק. צילום: 123rf וירג'ין אטלנטיק. צילום: 123rf
לאחר שבריטניה הוסרה מרשימת המדינות בסיכון מרבי שאסור לטוס אליהן אלא אם כן מקבלים אישור מוועדת חריגים, חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מודיעה היום (ב') על חידוש קו הטיסות שלה לתל אביב החל מ-14 באוגוסט. "כחלק משינוי הנחיות הקורונה ועדכון רשימת המדינות אנו שמחים לשוב ולחדש את הטיסות לתל אביב החל מ-14 באוגוסט. אנא התעדכנו בדרישות ובהגבלות באתר משרד הבריאות ועקבו אחרי לוח הזמנים החדש", כך הודיע צוות וירג׳ין אטלנטיק ישראל.

וירג׳ין אטלנטיק השהתה את כל טיסותיה לישראל עם הכנסתה של בריטניה לרשימת המדינות האסורות. כעת, בריטניה נמצאת ברשימת המדינות המחייבות בידוד בחזרה לארץ מהן.

״אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו ומצפים לחזור לתל אביב בהקדם האפשרי. במידה והטיסה מבוטלת על ידינו , לקוחותינו יוכלו להזמין מחדש את טיסותיהם למועד נסיעה חדש עד 30 באפריל 2023 או כמובן לבקש החזר כספי מלא", נימקו בחברה את ההשהייה ביולי השנה. עוד ציינו, "תכניות החיסון המובילות בעולם הן בבריטניה והן בישראל, תיצורנה את ההזדמנות לפתוח בבטחה נסיעות בין שתי המדינות בסיכון נמוך תוך הגנה על בריאות הציבור ואנחנו קוראים לממשלת ישראל להחזיר את בריטניה ל'רשימה הירוקה'. בווירג’ין אטלנטיק אנו מתחייבים לשמור על פעולות בטוחות בכדי להבטיח שלקוחות יטוסו fly safe and well ויחזרו אלינו בביטחון. אנו מבינים שמגפת הקורונה נותרה דינמית וההגבלות המתמשכות עשויות להוות קשיים ללקוחותינו בתוכניות הנסיעות הקרובות".

ניק בטלס, מנהל פעילות וירג'ין אטלנטיק בישראל, אמר היום: "אנו מברכים על הודעת משרד הבריאות הישראלי על ההחלטה להוציא את אנגליה מרשימת המדינות האדומות והכנסתה, החל מ-16.8, לרשימת המדינות הכתומות. בעקבות ההחלטה, החל מה- 14.8, בכוונת וירג'ין אטלנטיק לחזור ולהפעיל את קו הטיסות שלה בין בן גוריון להית'רו במתכונת של חמש טיסות שבועיות ומשם ליעדי מפתח ברחבי ארה"ב (למחזיקי דרכון אמריקאי). כתמיד, אנו מתחייבים לנקוט בכל הפעולות הנדרשות על מנת ליישם את תכנית fly safe fly well של וירג'ין אטלנטיק שנועדה לשמור על בריאות הנוסעים, לצד מדיניות הזמנות גמישה במיוחד". לאור ההחלטות המשתנות השכם וערב בישראל סביב סוגיית פתיחת וסגירת מדינות, מעניין יהיה כעת לראות מה יהיה השינוי הבא לגבי בריטניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: