אא

"חברות הלואו-קוסט מגבירות את התחרות ואת תנועת המטוסים"

רנדי טינסת', סגן נשיא בואינג לשיווק ומכירות, המבקר בימים אלו בישראל, בראיון מיוחד על עתיד ענף התעופה הבינלאומית, וציין כי ישראל מהווה דוגמא טובה למהפכת הלואו - קוסט: "תנועת המטוסים גדלה והמחירים ירדו"

ישראל דוגמא טובה למהפכת הלואו - קוסט ישראל דוגמא טובה למהפכת הלואו - קוסט

ב-20 השנים הבאות חברות התעופה הבינלאומיות ירכשו כ-38,000 מטוסים חדשים ויכפילו את היקף פעילותן – זוהי תחזיתו של רנדי טינסת', סגן הנשיא לשיווק ומכירות של בואינג, כפי שהציג אותה השבוע בביקורו בארץ.

טינסת' התייחס לתופעת הלואו-קוסט ההולכת ומתרחבת, ושיבח את המגמה, שמשמעותה מבחינת בואינג ברורה: גידול בהזמנות למטוסים צרי גוף והתמקדות בשיפור דגמים ייעודיים ללואו-קוסט.

בשנה החולפת ציינה בואינג שיא של מסירת 762 מטוסים לחברות התעופה, ובשנה הקרובה תתמקד במסירת המטוסים החדשים: 737 מקס, הדגם המשופר למטוס צר הגוף הפופולארי ביותר, והדרימליינר המשופר, 787/10.

"ישראל היא דוגמא טובה למהפכת הלואו-קוסט בענף התעופה", ציין טינסת' והדגים: "תנועת המטוסים בישראל גדלה בשתי ספרות ומחירי הטיסות ירדו". את אל על המתחדשת וצופה אל העתיד באמצעות מטוסי הדרימליינר שהזמינה מבואינג, שיבח טינסת', אך ציין כי גם היא מכירה בצורך להגביר את פעילותה בכיוון הלואו-קוסט.

"חברות הלואו-קוסט מגבירות את התחרות ואת תנועת המטוסים", הוא ציין והדגיש את התועלת הן לחברות התעופה והן לנוסעים. "טיסת לואו-קוסט היא מוצר צריכה שנועד להביא את הנוסע מנקודה לנקודה ותו לא", אמר טינסת', והבהיר כי חברות תעופה יעילות יודעות לחסוך ויכולות להשקיע בשיפור המוצרים שלהן, ואילו הנוסעים משלמים רק על מה שהם צורכים ולא על חבילת טיסה מסורתית, המספקת להם גם מוצרים, שאינם עונים על צורכיהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: