חברות הלואו-קוסט ממשיכות להרחיב פעילות בנתב"ג
מספר הנוסעים היוצאים מטרמינל 1 בחודש אפריל גדל ביותר מ-15% לעומת אשתקד וכל חברות הלואו-קוסט רשמו גידול משמעותי במספר הנוסעים. איזי ג'ט וויזאייר מדורגות במקומות 2 ו-3 בהתאמה בהיקף פעילותן בנתב"ג מתחילת השנה
טרמינל 1 נתב"ג. צילום: יח"צ
בחודש אפריל, בו חל חג הפסח, נמשכה נהירת הישראלים לחו"ל. 1.033 מיליון נוסעים יצאו מנתב"ג בחודש שעבר לעומת 870 אלף בחודש המקביל אשתקד – גידול משמעותי של 19%. לעומת זאת, באופן מפתיע, תנועת התיירים הנכנסים, הגדלה בהתמדה בשנתיים האחרונות, נבלמה מעט ונעצרה על סף המיליון, לעומת 1.1 מיליון אשתקד. חלק ניכר מחברות התעופה המסורתיות, ובראשן אל על, רשמו גידול במספרי הנוסעים בחודש אפריל, אך בולטות במיוחד בהרחבת פעילותן בנתב"ג הן חברות הלואו-קוסט. מלבד ההיקף הגדל של מספר הנוסעים בחברות הלואו-קוסט השונות, עדות משמעותית לתופעה מהווה הגידול במספר הכולל של הנוסעים היוצאים מטרמינל 1, שהסתכם ב-191 אלף נוסעים, לעומת 165 אלף באפריל 2018 – גידול של יותר מ-15%. בחודש אפריל וויזאייר הטיסה 106 אלף נוסעים – גידול של 18% לעומת אשתקד, ודורגה במקום השני הכללי בהיקף פעילותה אחרי אל על. דוגמאות נוספות: איזי ג'ט הטיסה 87 אלף נוסעים – גידול של 6% לעומת אשתקד, ריינאייר הטיסה 49 אלף נוסעים – גידול של 12%, טרנסאוויה צרפת הטיסה 33 אלף נוסעים – גידול של 36%. בסיכום כולל של הפעילות בנתב"ג ב-4 החודשים הראשונים של 2019, אל על מדורגת ראשונה, כמובן, עם 1.630 מיליון נוסעים – גידול של אחוז אחד לעומת אשתקד. במקום השני: איזי ג'ט עם 395 אלף נוסעים – גידול של 20% לעומת אשתקד. במקום השלישי: וויזאייר עם 372 אלף נוסעים - גידול של 17% לעומת אשתקד, ואחריהן טורקיש איירליינס – 339 אלף נוסעים ואיירופלוט – 229 אלף נוסעים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}