חוזרות: חברות התעופה הסיניות מסתערות על הטיסות הבינלאומיות
החברות הסיניות הגדולות מתכננות פעילות מוגברת בששת החודשים הקרובים והשקת קווים חדשים בנוסף לשחזור הקווים הבינלאומיים, שפעלו לפני מגפת הקורונה
אייר צ'יינה (CA), צ'יינה סאות'רן (CZ) וצ'יינה איסטרן (MU), שלוש חברות התעופה הסיניות הגדולות, מתכננות להרחיב משמעותית את ההיצע הבינלאומי שלהן בששת החודשים הקרובים, הן בשחזור קווים שהפסיקו לפעול במגפת הקורונה והן בהשקת קווים בינלאומיים חדשים.
התעופה הסינית עדיין לא הגיעה להיקף הפעילות של טרום הקורונה, אך נוכח תוכניות הפעילות הקרובות, זו הולכת להיות צמיחה משמעותית עבור שלוש חברות התעופה הסיניות הגדולות. היבט חשוב של הרחבת הפעילות של החברות הסיניות הוא מחירי הטיסות, שקרוב לוודאי יוזלו משמעותית לעומת המחירים הגבוהים כיום נוכח ההיצע המוגבל והקיבולת המצומצמת בקווים הבינלאומיים.
אייר צ'יינה הודיעה כי תפעיל 132 טיסות בשבוע ל-52 יעדים. חברת התעופה מתכננת להשיק קווים חדשים, כגון: ליוהנסבורג (JNB), להו צ'י מין (SGN) ולבודפשט (BUD). כמו כן היא מתכננת להחזיר קווים, שנפסקו בקורונה, כולל: לסינגפור (SIN), לג'קרטה (CGK), ללוס אנג'לס (LAX), לוונקובר (YVR), לטורונטו (YYZ), לרומא (FCO).
צ'יינה סאות'רן, שבסיסה בגואנגז'ואו, מתכננת להפעיל 47 יעדים בינלאומיים, כולל קווים מנמל הבית לניו יורק (JFK), לרומא (FCO), לג'קרטה (CGK), ומגוון קווים משנחאי: לניו יורק (JFK), לפריז (CDG), לטורונטו (YYZ), לאוקלנד (AKL), לסידני (SYD), לפרנקפורט (FRA).
צ'יינה איסטרן, שבסיסה בשנחאי, תכפיל את 54 הטיסות הבינלאומיות הנוכחיות שלה ל-108 טיסות שבועיות. מבחר יעדים שחברת התעופה תחדש הם: בנגקוק (BKK), טוקיו נאריטה (NRT), דובאי (DXB), סיאול (ICN).