כעס בחברות התעופה: "המטוסים ממריאים לא נקיים מנתב"ג"
גורם בכיר בחברת תעופה זרה לפספורטניוז: "את האגרות שמשלמות חברות התעופה בנתב״ג העלו ומנגד, התנאים שהחברות מקבלות - עיכובים בפריקת מטוסים ורמת ניקיון נמוכה - לא תואמים את עליית המחירים"
עיכובים בפריקת מזוודות בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ
חברות תעופה זרות מלינות על טיב השירות אותו הן מקבלות בנמל התעופה בן גוריון. פרט לטענות על פריקת מזוודות מהמטוסים שאורכת, לטענתן, זמן רב, טענה נוספת שעולה בימים אלה כלפי רשות שדות התעופה היא שלא מתבצע ניקיון יסודי למטוסים בגלל מחסור בכוח אדם. מצב זה לצד הקושי לגייס עובדים, כפי שפורסם כאן, הוציא גם מנהלים בנתב"ג להתגייס ולתת יד בניקיון. "ישנה בעיה קשה בפריקת המטוסים כבר זמן רב והמטוסים יוצאים לא נקיים. זו סיטואציה שלא נתקלנו בה מעולם", אומרים גורמים בחברות התעופה הזרות. רק בשבוע שעבר - יום חמישי, ערב חג שני של פסח - טיסה של חברת התעופה הפולנית לוט לוורשה התעכבה בנתב"ג משתי סיבות: מחסור בצוות ניקוי לצד שביתה של פקחי טיסה בפולין שתרמה אף היא לעיכוב. גורם בכיר בענף התעופה מוסיף, "לא ייתכן שיהיו תורים שכאלה בדלפקים הנובעים גם בשל העובדה שמשרד הבריאות לקח שטח גדול לבדיקות קורונה מה שגרם לביטול דלפקים רבים לטיסות". עוד לדבריו, "את האגרות שמשלמות חברות התעופה בנתב״ג, העלו ומנגד התנאים שהחברות מקבלות אינם כלל תואמים את עליית המחירים". מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה כי אין מחסור בכוח אדם וכי נושא הניקיון תלוי בחברה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}