אא

אייר קנדה: "בזכות שיפור בנזילות הפיננסית אין עוד צורך בתמיכה כספית של ממשלת קנדה"

אייר קנדה הודיעה כי עקב ההתאוששות המתמשכת ממגפת הקורונה, אין לה עוד צורך בחבילת התמיכה שקיבלה מ-ממשלת קנדה, עליה הוכרז באפריל 2021 וסיפקה לה גישה להלוואות בסך של 5.375 מיליארד דולר. על איזה סכום החברה מוותרת?

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf

אייר קנדה הודיעה היום (ג') כי בזכות השיפור בנזילות הפיננסית שלה וההתאוששות המתמשכת ממגפת הקורונה, החברה איננה נזקקת עוד לתמיכה פיננסית נוספת של ממשלת קנדה.

חבילת התמיכה עליה הוכרז באפריל 2021, סיפקה לאייר קנדה גישה להלוואות נוחות בסך 5.375 מיליארד דולר באמצעות מספר מסגרות אשראי נפרדות. עד כה, אייר קנדה ניצלה רק את האשראי שיועד להחזר תשלומים עבור כרטיסים שאינם ניתנים להחזר, בעוד ששאר מסגרות האשראי בסך 3.975 מיליארד דולר לא נוצלו.

"ההתאוששות של אייר קנדה ממגפת הקורונה נמשכת. אנו מחזירים עובדים, מוסיפים לרשת הטיסות שלנו תדירות טיסות כמו גם יעדים חדשים ומחזירים שירותים ללקוחות. ברבעון האחרון השלמנו מימון של 7.1 מיליארד דולר. היום, כסימן נוסף להתקדמות שלנו, אנו מכריזים על ביטול בקשות המימון העיקריות בהסכם שלנו עם ממשלת קנדה בסך 3.975 מיליארד דולר", אמר מייקל רוסו, נשיא ו-CEO  אייר קנדה.

עוד אמר רוסו, "אנו מעריכים מאוד את תמיכתה של ממשלת קנדה, שכן הדבר עזר לשמור את הראש מעל המים בתקופה שבה ממשלות ברחבי העולם, שהכירו בחשיבות התעופה לכלכלותיהן, סייעו לחברות התעופה הלאומיות שלהן בתקופת השפל חסרת התקדים שנגרמה בשל COVID-19. בנוסף ועל מנת לסייע בשמירת אלפי מקומות עבודה, הסיוע הממשלתי שימש בעיקרו כאופציה נוספת של ביטחונות שאפשרה לנו לגייס נזילות כדי להתמודד עם נזקי המגיפה בכוחות עצמנו וכדי לספק לנו  את המשאבים שיאפשרו להתחרות ביעילות בשוק שלאחר המגפה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: