אא

פרסום ראשון: חוזרת לישראל? קוריאן אירליינס משבצת טיסות בקו תל אביב - סיאול

אחרי שהפסיקה את הקו בין תל אביב סיאול בעקבות התפרצות הקורונה, על פי לוח הטיסות של החברה - ענקית התעופה הקוריאנית חוזרת לישראל. החברה טרם הוציאה הודעה רשמית, אך היא כבר מוכרת את הטיסות לישראל

Shutterstock Shutterstock
חוזרת לטוס לישראל? על פי לוח הטיסות של חברת קוריאן אירליינס, נראה כי החברה הוסיפה טיסות בקו תל אביב - סיאול. ענקית התעופה האסייתית הפסיקה את טיסותיה עם פרוץ מגפת הקורונה וביוני האחרון השיקה קווים בינלאומיים חדשים כשישראל נעדרה מהרשימה. לפי לוח הטיסות של החברה, החל מינואר 2023, קוריאן אירליינס תבצע 3 טיסות שבועיות לישראל בימים שני, רביעי ושישי.

לפי אתר החברה הטיסות יבוצעו במטוס מדגם A330-200 של Airbus. המטוס כולל מחלקת עסקים ומחלקת תיירים. זמן הטיסה מתל אביב לקוריאה אורך 10 שעות ו-15 דקות, וזמן הטיסה מקוריאה לתל אביב אורך 12 שעות ו-25 דקות. עוד נראה לפי אתר החברה כי כיוון אחד במחלקת תיירים יעלה החל מ-635 דולר ואילו כיוון אחד במחלקת עסקים יעלה החל מ-2,324 דולר.

קוריאן אירליינס משבצת טיסות לישראל. צילום מסך צפו מה לראות בסיאול? ומה מציע שדה התעופה הבינלאומי בסיאול? https://www.youtube.com/watch?v=62XQh2parAU חברת קוריאן אירליינס עומדת לפני שינוי ענקי: במהלך נובמבר 2020, שיא מגפת הקורונה, החברה הודיעה על רכישת Asiana Airlines. מדובר בחברה השנייה בגודלה בקוריאה הדרומית, והיא חברה בברית התעופה Star Alliance. מאחר ו-Korean חברה ב-SkyTeam, לא ברור מה עתיד Asiana בברית Star Alliance. במאי השנה, החברה הודיעה כי היא ממתינה לאור ירוק מהרשויות בקוריאה, ושהיא מודה כי תהליך הרכישה ״איטי״, אך הוא מתקדם ״לפי המסלול״. יש לציין כי קוריאן אירליינס טרם שחררה הודעה רשמית על החזרת הטיסות בקו תל אביב - סיאול וכי המידע נלקח ממנוע ההזמנות של החברה. את קוריאן אירליינס יצגה ב-23 בישראל ״טורבו תיירות ותעופה״. החברה הודיעה על הפסקת ייצוג קוריאן אירליינס באפריל 2021.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקוריאן אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: