חטיבת הניקיון הגלובלית של דלתא איירליינס
המחלקה החדשה בארגון חוויית הלקוח, המוקדשת לחדשנות ופיתוח הסטנדרטים החדשים של הניקיון במהלך הטיסה ובשדה התעופה. צפו בסרטון
חיטוי במטוס דלתא. צילום: דלתא איירליינס
דלתא איירליינס מקימה חטיבת ניקיון גלובלית. בשלושת החודשים שחלפו מאז שהמגיפה העולמית השפיעה באופן דרמטי על העולם, צוותים ברחבי חברת דלתא הקימו, סטנדרט חדש של ניקיון לכל תעשיית התעופה. את הפעילות מוביל מייק מדירוס (Mike Medeiros), סגן נשיא האחראי על ניקיון גלובלי (Global Cleanliness). "עד כה מדירוס היה המוביל בהתמקדות שלנו במהפך ובניקיון, הוא עבד עם כל הצוותים כדי לתאם את המאמצים העצומים שלנו בהיקפם הנדרש", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), המנהל הראשי האחראי על חווית הלקוח בדלתא. "צוות זה יביא את אותו המיקוד וההקפדה על ניקיון, שאנו ידועים בהם כשאנו פועלים לממש את ציפיות הלקוחות שלנו בכל הקשור לעניינים של ביצוע מבחינת זמן, שלימות וטיפול במטענים - כך שלקוחות יוכלו להרגיש בטוחים בבחירתם לטוס איתנו". "אין דבר חשוב יותר מבריאותם ובטיחותם של עמיתנו ולקוחותינו", אומר מדירוס. "אני מצפה להביא לחידוש התהליכים שלנו ולהעלאת הסטנדרטים שלנו כך שכל לקוח בכל טיסה ירגיש בטוח בבחירתו לטוס עם דלתא".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}