אא

נתב״ג: טיסת אל על במטס יום העצמאות בוטלה רגע לפני ההמראה

הכל היה כבר מוכן, אבל רגע אחרי התדרוך של הקברניט אייל רובין, לקראת ההמראה של מטוס אל אל למטס יום העצמאות, הטיסה בוטלה. זמן קצר לאחר מכן התבררה הסיבה: טכנאי אל על החליטו לפתוח בעיצומים דווקא ביום חגה של המדינה ולמנוע מאל על להשתתף במטס. פספורטניוז מתוך המטוס

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז
דרמה הבוקר (ה') במטס יום העצמאות 2022. טיסת אל על שהייתה אמורה להשתתף במטס יום העצמאות, בוטלה רגע לפני ההמראה עקב עיצומים שנוקטים טכנאי החברה. מטוס הדרימיליינר ״חיפה״ של חברת אל על אמור היה להשתתף במטס האזרחי של יום העצמאות, לצד מטוסים של החברות ארקיע, קאל ועיט.
קברניט הטיסה ומנהל צי מטוסי 787/777 של אל על, אייל רובין, תידרך את קומץ העיתונאים המצומצם שקיבל אישור להשתתף במטס. בזמן התדרוך הוא לא ידע על הדרמה המתרחשת על הקרקע. לרגע היה נדמה שהטכנאים לא באמת ישביתו את הטיסה ביום חגה ה-74 של מדינת ישראל, אולם לא כך ארע בסופו של דבר. הטכנאים נטשו את שטח המטוס והטיסה בוטלה. קברניט רובין לפספורטניוז: ״אני מאוד מצטער שכך קרה. זאת הייתה יכולה להיות טיסה מרגשת ומעניינת, ניפגש בהזדמנות אחרת״. כתבת פספורטניוז בתדריך במטוס שהיה אמור להשתתף במטס. צילום: פספורטניוז מאל על נמסר בתגובה: "אנו מצרים על כך שנבצר מחברת אל על ליטול חלק במטס החגיגי של יום העצמאות ה-74, זהו אירוע חמור. אנו לומדים את הפרטים ונטפל על מנת שאירוע כזה לא יישנה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: