אא

אוויר פסגות: רווח נקי של 1.5 מיליארד דולר עם 23 מיליון נוסעים לטורקיש איירליינס ברבעון השלישי

ענקית התעופה הטורקית שמציגה כבר צי של 390 מטוסים, לא רק קוטפת פרסים ותארים בינלאומיים יוקרתיים בעולם, אלא מציינת רבעון חמישי ברציפות עם רווח מרשים, בו רשמה אחוזי תפוסה גבוהים המיוחד ואחוז ביטולי טיסות של 0.3% בלבד

טורקיש איירליינס. צילום: shutterstock טורקיש איירליינס. צילום: shutterstock

טורקיש איירליינס סיימה את הרבעון השלישי של 2022 עם רווח נקי של 1.5 מיליארד דולר. בחברת התעופה הטורקית מסבירים את התוצאות המרשימות ״בזריזות התפעולית והיכולת שלה לעמוד בביקוש הגובר עם כוח העבודה המיומן ורשת הטיסות הרחבה שהיא שימרה במהלך מגיפת הקורונה״ ולאורך כל תקופת המשבר, מה שהוביל אותה לסיים רבעון חמישי ברציפות עם רווח נקי למרות התנאים הקשים בעולם מאז 2020.

ההכנסות הכוללות של טורקיש איירליינס ברבעון השלישי של 2022 עמדו על 6.1 מיליארד דולר, על פני התקופה המקבילה של 2019 ב-52%. מהווים 14% מסך ההכנסות, הכנסות המטען עלו ב-110% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019 ונרשמו בכ-880 מיליון דולר. ברבעון השלישי של 2022, ה-EBITAR (רווחים לפני ריבית, מסים, הפחתות ושכר דירה), המראה את פוטנציאל ייצור המזומנים של החברה, שמומש היה כ-2.1 מיליארד דולר. עוד במהלך הרבעון השלישי של השנה, קיבולת הנוסעים עלתה ב-16% מהרמות של 2019 וטורקיש איירליינס הטיסה כ- 23 מיליון נוסעים עם תפוסה של 91.4% הבטיסות פנים ו-85.3% בטיסות בינלאומיות. בעוד שחברות התעופה האירופיות חוו 1.7% ביטולי טיסות בממוצע ברבעון השלישי, שיעור הביטולים של טורקיש איירליינס ברבעון השלישי עמד על 0.3% בלבד, זאת ״כתוצאה מההשקעות של טורקיה בתשתיות תעופה, נמל התעופה של איסטנבול ונמל התעופה Sabiha Gökçen היו בין שדות התעופה שרשמו את הביצועים הטובים ביותר באירופה מבחינת יציאות בזמן״, מציינים בגאווה בטורקיש איירליינס.

צי המטוסים של טורקיש איירליינס, שהוא אחד הצעירים והמודרניים בעולם, מורכב כיום מ-390 מטוסים, 260 מהם צרי גוף ו-109 מהם רחבי גוף, יחד עם 21 מטוסי מטען.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: