אא

טייסי דלתא איירליינס הצביעו בעד שביתה גורפת

טייסי דלתא איירליינס, המיוצגים על ידי איגוד טייסי קווי התעופה הבינלאומי (ALPA), הצביעו ברוב מכריע בעד שביתה. 99% מטייסי דלתא אישרו למנהיגי האיגודים להורות לשבות, במידת הצורך, כדי להשיג הסכם חדש עם הנהלת החברה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כ- 15,000 טייסי דלתא איירליינס הצביעו בעד אישור שביתה לאחר שהמשא ומתן על חוזה חדש הושהה עקב מגיפת הקורונה. ארגון ה-ALPA) - Airline Pilots Association Int) המייצג את טייסי דלתא טוען כי הם עובדים תחת תעריפי שכר, חוזים והטבות שנקבעו עוד בשנת 2016. עוד מציינים בארגון בהודעה מיוחדת כי המשא ומתן להסכם חדש החל באפריל 2019, תשעה חודשים לפני התאריך הניתן לתיקון: דצמבר 2019 ונעשה ניסיון לגישור בחודש פברואר 2020 ובעקבות המגיפה הדיונים הופסקו למשך כמעט שנתיים.

השיחות התחדשו בינואר 2022. "כיום, כ- 15,000 הטייסים של דלתא שלחו מסר ברור להנהלה שהם מוכנים ללכת רחוק כדי להבטיח חוזה שמשקף את הערך שאנו מביאים לדלתא אייר ליינס כמובילי קו חזית וכבעלי עניין ארוכי טווח", אמר סרן ג'ייסון אמברוזי, יו"ר מועצת המנהלים של Delta Master. "דלתא התאוששה מהמגיפה והיא צפויה להיות חזקה מתמיד, לרשום הכנסות שיא ברבעון השלישי. בינתיים, המשא ומתן שלנו נמשך יותר מדי זמן. המטרה שלנו היא להגיע להסכם, לא לשבות. הכדור במגרש של ההנהלה. הגיע הזמן שהחברה תתייחס ברצינות לשולחן המיקוח ותשקיע בטייסי דלתא". לפני שתפרוץ השביתה, על ועדת הגישור הארצית להחליט תחילה שמאמצי גישור נוספים לא יועילו ולהציע לצדדים הזדמנות לבורר בסכסוך החוזה. אם כל אחד מהצדדים ידחה את הבוררות, שני הצדדים יכנסו לתקופת "צינון" של 30 יום, שלאחריה הטייסים וההנהלה יוכלו להחליט: שביתה של האיגוד או נעילה של ההנהלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: