אא

ישראייר מקדימה תרופה למכה: "תנאי עבודתם של הטייסים לא יפגעו עקב רכישת Smartwings"

בעקבות המו"מ שישראייר מנהלת לרכישת חברת הלואו קוסט הצ'כית, Smartwings, הודיעה כי הצליחה להגיע להבנות עם ההסתדרות וועד הטייסים במסגרתן תנאי העסקת הטייסים לא יפגעו מהרכישה

הלוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר. צילום: ספיר פרץ הלוגו של ישראייר על כף ידו של טייס ישראייר. צילום: ספיר פרץ

חברת התעופה ישראייר הבטיחה כי אם תרכוש את חברת התעופה הצ'כית, Smartwings, כפי שפורסם כאן לראשונה אתמול (ד'), תנאי עבודתם של טייסי החברה לא יפגעו וגם לא היקפי הפעילות שלהם. כאמור, אתמול פורסם כאן כי ישראייר הגישה הצעה רשמית לרכישת חברת הלואו קוסט הצ'כית לפי שווי של כ-44 מיליון אירו. בכך, החברה מבקשת בעצם להימנע מראש מבעיות שעלולות להתעורר עם טייסי החברה על רקע המשא ומתן שהיא מנהלת לרכישת סמארט ווינגס.

ישראיר הודיעה כי הגיעה להבנות עם ההסתדרות ועם ועד טייסי החברה בכל הנוגע לרכישת סמארט ווינגס. החברה הבטיחה כאמור שבמידה והרכישה תצא אל הפועל תנאי העבודה והיקפי הפעילות של הטייסים לא יפגעו. ההבנות ישלחו כהסכם קיבוצי, בכפוף להשלמת עסקת הרכישה.

טייסי ישראיירטייסי ישראייר
הגיעה להבנות עם ההסתדרות וועד טייסי ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר

זאת ועוד, ישראייר סיכמה עוד כי תמשיך לפתח את פעילותה בקצב צמיחה שהיה בחברה בשנים האחרונות, לרבות בכל הנוגע לקליטה של מטוסים נוספים לצי המטוסים של החברה. לשם כך, הצדדים סיכמו על הוראות שונות שנועדו להבטיח את המשך העסקתם של טייסי החברה, הכוללים, בין היתר, הוראות בדבר תפעול מטוסי חברת סמארט ווינגס, אופן תפעול מטוסי ישראייר וכיו"ב. נזכיר כי ישראייר צפויה לקבל את מטוס האיירבוס השישי שלה לקראת חנוכה.

המטוס נמצא בימים אלה בשלבי צביעה במפעל. עוד נזכיר כי במקביל, החברה נערכת למעבר לצי מטוסי איירבוס בלבד. אתמול דיווחה היום (ד') לבורסה לניירות ערך בת"א כי חתמה על מזכר הבנות לצורך מכירת 2 מטוסי ATR בכ-10 מיליון דולר.

ישראיירישראייר
מטוס איירבוס השישי של ישראייר בהליך צביעה במפעל. יגיע לארץ לקראת חנוכה. צילום: צוות ישראייר תחזוקה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: