הקו לארה"ב: נמשכת התחרות הצמודה בין אל על ויונייטד איירליינס
ראש בראש: במהלך חודש אוקטובר אל על הטיסה כ-35.13% מכלל הנוסעים בקו לארה"ב ויונייטד איירליינס הטיסה כ-33.5%. כמה נוסעים הטיסו דלתא איירליינס ואמריקן איירליינס? כל המספרים בכתבה
התחרות הצמודה בקווים לארה"ב נמשכת.
במהלך חודש אוקטובר טסו בקווים השונים מישראל לארה"ב בסך הכל 112,64 נוסעים המהווים כ-14.28% מכלל הנוסעים בתנועה הבינלאומית מישראל החוצה. אל על הטיסה 39,627 נוסעים המהווים כ-35.13% מכלל הנוסעים שטסו באוקטובר בקווים לארה"ב שמספרם עמד בחודש החולף על 167,513 נוסעים. למעשה, הקו לארה"ב מהווה כ-23.65% מכלל הפעילות של אל על. חודש קודם לכן, בספטמבר, אל על הטיסה 32,391 נוסעים לארה"ב המהווים כ-31% מכלל הנוסעים. לא הרחק מאחור, נמצאת האמריקנית יונייטד איירליינס שהטיסה במהלך חודש אוקטובר 37,871 נוסעים המהווים כ-33.5% מכלל הנוסעים.
חודש קודם לכן, בספטמבר, כפי שפרסמנו כאן, יונייטד נטלה את הבכורה בקו מאל על כשהטיסה לארה"ב 35,812 נוסעים עם נתח שוק של כ-34.3%. בחזרה לאוקטובר. דלתא איירליינס, שנמצאת אחרי יונייטד, הטיסה בטיסותיה לארה"ב 20,934 נוסעים המהווים כ-18.55% מכלל הנוסעים. בספטמבר הטיסה 22,910 נוסעים המהווים 21.9% מכלל הנוסעים. רביעית, אמריקן איירליינס שהטיסה לארה"ב 14,209 נוסעים המהווים כ-12.6% מכלל הנוסעים. בספטמבר הטיסה 13,341 נוסעים המהווים 12.8% מכלל הנוסעים. התחרות העזה בין חברות התעופה בקו לארה"ב צפוי להתחמם עוד יותר עם פתיחתה של ארה"ב למדינות אירופה. חברות תעופה שונות שרוצות אף הן נתח מהתפוח הגדול, מציעות טיסות קונקשן במחירי תחרות שיציפו מאבק מחודש לטיסות הישירות מישראל.
גם כניסתה של חברת התעופה אמירייטס, שהודיעה באחרונה על תחילת טיסותיה לנתב"ג החל מ-6 בדצמבר ומכוונת אף היא לטיסות המשך לארה"ב, תלהיט עוד יותר את התחרות ליעד.