אא

טיסות חשמליות ב-2025: טרנסאוויה משקיעה במטוס הנוסעים החשמלי הראשון- FlyWithLucy

חברת ההשקעות של טרנסאוויה, חברת הלואו קוסט של קבוצת אייר פראנס – KLM, המשתדלת לפעול באסטרטגיית קיימות, שותפה בהשקעה במטוס הנוסעים החשמלי הראשון, שיתחיל לפעול ב-2025 בנמל התעופה של איינדהובן

צילום: 123rf צילום: 123rf

חטיבת ההשקעות של חברת התעופה טרנסאוויה, חברת הלואו קוסט של קבוצת אייר פראנס – KLM, המפעילה שלוחה הולנדית ושלוחה צרפתית, משקיעה בסטארט-אפ (FlyWithLucy), מטוס הנוסעים החשמלי לחלוטין הראשון.

המהלך של טרנסאוויה משתלב בשאיפה של החברה להמשך מגמת קיימות. בהשקעה ייחודית זו חברת התעופה תהפוך טיסה חשמלית בת קיימא לנגישה לצרכנים בעתיד הלא רחוק. שני הצדדים חתמו על ההסכם במהלך פסטיבל התעופה העולמי ב-RAI באמסטרדם. מרסל דה נואייר, מנכ"ל טרנסאוויה, אמר: "אנחנו הולכים להפוך את הטיסה עם טרנסאוויה לבת קיימא יותר. ההשקעה במיזם 'לוסי' היא הפתרון הטכנולוגי המבטיח השלישי באסטרטגיית הקיימות שלנו השנה. היינו חברת התעופה הזולה הראשונה שהחלה לתדלק בדלק תעופה בר-קיימא (SAF).

זה מפחית את הפליטות, אך עדיין מוגבל בגלל זמינות נמוכה ועלויות גבוהות, אבל זו התחלה טובה. בנוסף, אנו שותפים להקמת תשתית מימן סביב שדה התעופה רוטרדם האג, על מנת שנוכל לטוס עם מימן. לבסוף, עם 'לוסי' אנחנו משקיעים בטיסה חשמלית". "לוסי' תציע את הטיסות החשמליות הראשונות שלה מנמל התעופה של איינדהובן בשנת 2025. מערכת אקולוגית חדשה לחלוטין של אוניברסיטאות, סטארט-אפים, חברות ויצרניות מטוסים מאחדת כוחות. 'לוסי' תתחיל עם מטוסים אלקטרוניים של 5 מושבים עם טווח של כ-250 ק"מ. השאיפה היא כמובן מטוסים אלקטרוניים גדולים יותר עם טווח גדול יותר. תחילה כתחליף לתעופה האזורית הקיימת ולבסוף ישתלבו ברשת המסלולים הנוכחית של חברות התעופה המסחריות".

טאון קראאי, מייסד לוסי, אמר: "הטיסה החשמלית מתמקדת בשלב הראשון בנוסע העסקי. הודות לשותפות עם טרנסאוויה נוכל להציע גם טיסות חשמליות ליעדי נופש בקצב מואץ. עד 2030 תהיה לנו הטכנולוגיה להשתלט על חלקים מהנתיבים של חברות תעופה קיימות". עוד על הטרנד החם של תעשיית התעופה -דלק בר קיימא SAF צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטרנסאוויהאייר פראנס KLMדלק סילוני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: