יהיה או לא יהיה דיוטי פרי בטרמינל 1?
איזי ג'ט, חלוצת הלואו קוסט בישראל, רוצה להפוך את טרמינל 1 ממנו היא פועלת לטרמינל עם דיוטי פרי. ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט, הגיע לישראל בין היתר כדי לקדם את הנושא, ונפגש עם מנהל נתב"ג, שמואל זכאי. כמו כן, איזי ג'ט שוקלת לפתוח קו ישיר מתל אביב לברצלונה
ניל סלאבן. צילום: יח"צ
חברת התעופה הבריטית איזי ג'ט, שהפכה לאחת מחברות התעופה עם נפח הפעילות הגדול בישראל, לא מרוצה מטרמינל 1 בנתב"ג ממנו היא מוציאה את טיסותיה. כיום נוסעי איזי ג'ט מבצעים את תהליך הצ'ק אין בטרמינל 1 ולאחר מכן מועברים לטרמינל 3 כדי לאפשר להם ליהנות ממתחם הדיוטי פרי. "אנחנו רוצים שהכל יעשה בטרמינל 1", כך השיב ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט, לשאלת "פספורטניוז" בנושא טרמינל 1. לדבריו, בטרמינל 1 יש את כל התשתיות כדי שיוכל לפעול כך שהנוסעים יקבלו את כל השירות". עוד אמר במסיבת עיתונאים שכינס הצהריים בתל אביב כי הרשויות בישראל מנסות לפתור את הסוגיה הזו בצורה היעילה ביותר, אך לפי שעה ללא תוצאות בשטח. סלאבן, שהגיע לביקור קצר בישראל, נועד היום גם עם הנהלת משרד התיירות. "גם משרד התיירות וגם איזי ג'ט מעוניינים להביא למדינת ישראל יותר תיירים. יש לנו אינטרס משותף", אמר. עוד אמר כי איזי ג'ט מנסה לשווק את תל אביב כיעד תיירותי אטרקטיבי. "אנשים באירופה לא תמיד מעריכים את תל אביב כיעד תיירותי מעניין". סלאבן התייחס בדבריו גם לנמל התעופה הבינלאומי הנבנה בימים אלה בתמנע. "כשאני חושב על תמנע, אני חושב על אילת", אמר והדגיש כי "בכל פעם שאני נפגש עם הרשויות בישראל הם מזכירים לי את תמנע. הם מאוד רוצים שנפעל שם". זאת ועוד, סלאבן הזכיר גם את כוונת איזי ג'ט להוסיף טיסה בקו ת"א-מנצ'סטר. "יש ביקוש ליעד זה. לא מעט ישראלים נוסעים לשם", אמר. כמו כן דיבר על האפשרות להוסיף קו מנתב"ג לברצלונה שבספרד אליו טסות כיום מישראל אל על ו-ויולינג הספרדית. ובאשר ליציאתה של אנגליה מהאיחוד האירופי אמר כי למהלך אין לפי שעה השפעה על חברותה של אנגליה בהסכם התעופה של האיחוד האירופי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}