אא

יוון מאשרת להכפיל את מספר התיירים מישראל, מ-600 ל-1,200 בשבוע

עד כה הורשו להיכנס לחלקים מסוימים ביוון 600 ישראלים בשבוע. בעקבות מגעים שקיימו משרד החוץ ושגרירות ישראל ביוון, החליטו הרשויות ביוון להכפיל את מס' הישראלים המורשים להיכנס החל מ-1 בספטמבר ללא הגבלת תנועה

האקרופוליס באתונה, יוון. צילום: 123rf האקרופוליס באתונה, יוון. צילום: 123rf
בהמשך למאמצים של שר החוץ, גבי אשכנזי, שגריר ישראל ביוון, יוסי עמרני, מול שר התיירות היווני, ניקוס דנדיאס, החליטו הרשויות ביוון להכפיל את מספר התיירים הישראלים שיורשו להיכנס ליוון מ-600 ל-1,200 בשבוע החל מ-1 בספטמבר וללא כל הגבלות תנועה במדינה. כמו כן, הוחלט לבטל את מגבלות התנועה ביוון. להלן המתווה החדש: 1. 1,200 תיירים בשבוע, כאמור במקום 600 עד כה. 2. חופש תנועה מלא החל מ-1 בספטמבר. עד כה ישראלים הורשו להיכנס אך ורק לקורפו, כרתים, אתונה וסלוניקי. 3. בדיקת קורונה 72 שעות לפני המראה. 4. בדיקת קורונה מדגמית בנחיתה. עד כה זוהו אפס מקרי הדבקה בקרב תיירים ישראלים שנכנסו מאז תחילת המתווה, מה שאפשר ליוונים להרחיב את המתווה הנוכחי. תוקף המתווה המדובר עד ה-15 בספטמבר. שר החוץ, גבי אשכנזי, אמר כי הוא מקווה שלקראת החגים מספר התיירים הישראלים ביוון יגדל עוד משמעותית.
יווןיוון
כבר לא רק 4 יעדים ביוון. קורפו. צילום: 123rf שר החוץ, גבי אשכנזי: "אני מודה לידידי שר החוץ היווני, ניקוס דנדיאס, ולשגריר ישראל ביוון יוסי עמרני, על הובלת המהלך לפתיחת יוון לתיירות ישראלית. אמשיך לפעול יחד עם ראשי הנציגויות של משרד החוץ בחו"ל במטרה לפתוח יעדים נוספים בחו"ל לתיירות ישראלית וכניסת אנשי עסקים לקראת החגים הקרבים גם במגבלות הקורונה". שרת התחבורה, מירי רגב: "הכפלת מספר התיירים ליוון הינה בשורה משמחת לאזרחי ישראל. אנו ממשיכים לפעול כדי לאפשר תיירות ישראלית יוצאת למדינות נוספות. אני רוצה להודות לשר החוץ גבי אשכנזי ולצוות משרד החוץ שעמלים על הסדרת הגעת הישראלים למדינות ירוקות נוספות. אני מודה לרשות שדות התעופה ועובדי ענף התעופה כולם על התארגנותם למימוש התו הכחול. הרחבת פתיחת השמיים הינה חיונית לחזרת ענף התעופה לאיתנו".
פתיחת השמייםפתיחת השמיים
האי זקינטוס, יוון. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: