יונייטד איירליינס משיקה את הקו בין תל אביב לסן פרנסיסקו
החל מיום שישי הקרוב, 1.4, תפעיל החברה שלוש טיסות בשבוע במטוס הבואינג 787-9Dreamliner . במסיבת עיתונאים לרגל השקת הקו ציין סגן נשיא החברה, דייב הילפמן: " ישראל נחשבת לשוק עמיד במיוחד, גם כשהתעשייה סובלת מתהפוכות"
יונייטד איירליינס|וסגן הנשיא למכירות גלובל דייב הילפמן ו מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל אבי פרידמן. צילום: רמי זרנגר
יונייטד איירליינס משיקה ביום שישי ה-1 באפריל טיסות ישירות בין תל אביב לנמל הבית שלה בשדה התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו. יונייטד תהיה חברת התעופה הראשונה, שתפעיל טיסות ישירות בין שתי הערים, והחברה האמריקנית הראשונה, שתציע טיסות בין החוף המערבי בארה״ב לבין ישראל. יונייטד תשתמש במטוס הנוסעים המתקדם ביותר בעולם - בואינג 787-9 Dreamliner - על מנת להפעיל את השירות, שיוצע שלוש פעמים בשבוע. טיסה 955UA תמריא מתל אביב בשעה 00:55 לפנות בוקר, בימי שלישי, שישי וראשון, ותגיע לסן פרנסיסקו בשעה 06:00 בבוקר של אותו היום. טיסת החזור UA954, תמריא מסן פרנסיסקו בשעה 20:00 בימי רביעי, שישי וראשון, ותגיע לתל אביב בשעה 20:10 בערב, ביום שלאחר מכן (כל המועדים בשעון מקומי). הטיסה הראשונה לישראל תצא מחר, ה-30 במרץ, 2016. זמני הטיסה יעמדו על 15:05 שעות מערבה ו-14:10 שעות מזרחה. לקוחות יונייטד בישראל יוכלו להזמין טיסות דרך סוכני הנסיעות, באמצעות גלישה באתר united.com, או באמצעות מחלקת ההזמנות של יונייטד. במסיבת עיתונאים לקראת השקת הקו אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל: "אנחנו נרגשים מאוד להשיק טיסות ישירות בין תל אביב לסן פרנסיסקו, שיופעלו באמצעות ה-Dreamliner, המעניק חוויית נוסע ייחודית ומפנקת. זהו מענה לביקוש שהגיע מלקוחותינו - להפעיל טיסות ישירות אל אחד מיעדי העסקים והתיירות הפופולריים ביותר בארה״ב, עם הערך המוסף של טיסות המשך נוחות, משדה התעופה הבינלאומי בסן פרנסיסקו״. סגן נשיא יונייטד למכירות, דייב הילפמן, שהגיע במיוחד למסיבת העיתונאים לכבוד השקת הקו, אמר: "ישראל נחשבת לשוק עמיד במיוחד, גם כשהתעשייה סובלת מתהפוכות", וציין כי "שירות ווי-פיי אפשרי לאורך כל הטיסה גם מעל לאוקיינוס, בחבילות גלישה ללא הגבלה במחירים של בין 13-20 דולר", והוסיף כי מסן פרנסיסקו יוצאת מדי חצי שעה טיסה ללאס וגאס. אבי פרידמן הוסיף כי ואמר: "אנחנו משיקים היום מוצר ייחודי, שפונה לתעשיית ההייטק, אבל לא רק, עם יתרון אחד ברור והוא חיסכון עצום בזמן הטיסה", ולגבי המחירים ציין כי מחירי הטיסות במחלקת אקונומי יעמדו בממוצע על 1000 דולר ובביזנס פירסט על 5000 דולר. מנמל הבית שלה בסן פרנסיסקו, יונייטד מפעילה למעלה מ-260 טיסות יומיות ל-80 יעדים בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית ואסיה/פסיפיק. מטוס ה-787-9 Dreamliner מכיל 252 מושבים בסך הכל - 48 מושבי מיטה שטוחים במחלקת עסקים BusinessFirst; ו-204 מושבים במחלקת התיירים - מתוכם 88 מושבים במחלקת Economy Plus, בהם מוצע מקום נוסף לרגליים ומרחב אישי גדול יותר. יונייטד מחזיקה כיום בצי שלה 25 מטוסי 787 Dreamliner, וצופה לקבל משלוח של חמישה מטוסים נוספים עד סוף שנת 2017.
וסגן הנשיא למכירות גלובל דייב הילפמן ו מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל אבי פרידמן. צילום: רמי זרנגר
סגן הנשיא למכירות גלובל, דייב הילפמן ומנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן. צילום: רמי זרנגר
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}