יונייטד תפעיל בקו ת"א -ניו יורק את הדרימליינר החדיש, בואינג 787-10
בלוח הקיץ הקרוב תפעיל יונייטד שהיא חברת התעופה הצפון אמריקאית הראשונה, שקיבלה את ה-787-10 מבואינג, את המטוס בטיסות בין ניוארק ל-6 יעדים באירופה, ובראשם תל אביב
צילום: Shutterstock
בשורה חשובה לנוסעי יונייטד איירליינס בישראל. ענקית התעופה האמריקאית תפעיל החל בלוח הקיץ הקרוב, בסוף חודש מרץ 2019, תשלב את המטוס החדיש והמשוכלל בסדרת הדרימליינר של בואינג, ה-787-10, מנמל הבית שלה בניוארק ל-6 יעדים אירופיים: תל אביב, פרנקפורט, פריס, ברצלונה, בריסל ודבלין. הטיסה הטרנסאטלנטית הראשונה במטוס החדש תצא לתל אביב ב-30 במרץ, אחריה לפרנקפורט ובהמשך הקיץ ליעדים האחרים. ראוי לציין כי הקו לתל אביב הוא הקו הטרנסאטלנטי המוביל של יונייטד, היחיד אליו היא מפעילה 2 טיסות יומיות, כשלכל 5 היעדים האחרים היא מפעילה טיסה יומית אחת. כזכור, כפי שכבר התפרסם בפספורטניוז, בחודש מאי הקרוב יונייטד תשיק קו חדש, הרביעי במספר בין ישראל לארצות הברית, הקו לנמל התעופה וושינגטון דאלס, הסמוך לוושינטון די.סי, בירת ארצות הברית. יונייטד איירליינס היא חברת התעופה הצפון אמריקאית הראשונה, שקיבלה את ה-787-10 מבואינג, והיא גם חברת התעופה היחידה בעולם המפעילה את כל דגמי הדרימליינר: 787-8 (12 מטוסים), 787-9 (25 מטוסים) ו-787-10 (14 מטוסים במהלך השנתיים הקרובות). המטוס החדש, הגדול ביותר והחסכוני ביותר במשפחת הדרימליינר, יכיל 4 מחלקות: מחלקת העסקים פולאריס – 44 מושבים, מחלקת פרמיום פלוס – 21 מושבים, מחלקת אקונומי פלוס – 54 מושבים ומחלקת אקונומי – 199 מושבים. ה-787-10 של יונייטד יציע לנוסעים מגוון שיפורים וחידושים, וביניהם: תאורה ייחודית המדמה זריחות ושקיעות ומסייעת לנוסעים להירדם ולהתעורר לפי אזורי הזמן השונים, מערכת בידור חדישה בגב המושבים עם מגוון אפשרויות, כולל מסך מפוצל, ועוד. יונייטד הודיעה זה מכבר כי מטוס ה-787-10 הראשון שלה יתחיל לפעול בין ניוארק ללוס אנג'לס ולסן פרנסיסקו בחודש ינואר הקרוב. עפ"י הודעת החברה, לטיסות הטרנסאטלנטיות במטוס ה-787-10, המתחילות ב-30 במרץ, ניתן יהיה לרכוש כרטיסים החל ב-3 בדצמבר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}