יונייטד: זינוק של 83% בתעבורה הבינלאומית מתחילת המילניום
חברת התעופה, שהתמזגה לפני כ-5 שנים עם קונטיננטל, הטיסה 7.73 מיליון נוסעים בטיסות הבינלאומיות בשנה החולפת, לעומת 4.21 מיליון נוסעים שהטיסו שתי החברות בשנת 2000. החברה הטיסה 17.9 מיליון נוסעים בטיסות פנים מניוארק- גידול של 9.3% בהשוואה ל-2014
יונייטד איירליינס
נמל התעופה ניוארק בניו יורק - נמל הבית השלישי בגודלו של חברת "יונייטד" הקיץ. חברת התעופה מציגה נתונים מרשימים עם תפוסה של 9.2% מהמושבים החודשיים של כל חברות התעופה החברות ב"סטאר אליאנס". בסך הכל הגדילה החברה את תפוסת המושבים החודשית שלה מניוארק בלמעלה מ-10% הקיץ. בשנה שעברה, החברה, שהתמזגה עם קונטיננטל איירליינס ב2011, החזיקה ב-68% מכלל תנועת הנוסעים בניוארק. בשנת 2000, החברות יונייטד וקונטיננטל יחד הטיסו מעל 4.21 מיליון נוסעים בינלאומיים מניוארק, בעוד שבשנה שעברה המספר קפץ ל-7.73 מיליון נוסעים, המהווים עליה של 83%. לעומת זאת, בשנת 2015 תנועת הנוסעים הבינלאומית ירדה ב-1.2% לעומת 2014- בה הטיסה החברה 7.82 מיליון נוסעים בינלאומיים. בנוסף, בשנה שעברה יונייטד הטיסה 17.9 מיליון נוסעים בטיסות הפנים שלה מניוארק, גידול של 9.3 בהשוואה ל-2014. בסך הכל, מאז שנת 2000 נוסעי טיסות הפנים מהווים 72% מכלל הנוסעים בחברה. 12 מתוך 152 הקווים שמפעילה החברה מנמל הבית ניוארק, מהווים 37% מכלל תפוסת המושבים החודשית של יונייטד. הקו הפעיל ביותר של החברה מנמל הבית בניו יורק, ניוארק, הוא סן פרנסיסקו, המהווה 6% מכלל המושבים החודשיים הקיץ. הקו היחיד מתוך רשימת 12 הקווים המובילים שמפעילה החברה שאינו קו פנימי בתוך ארה"ב, הוא הקו ללונדון, הית'רו, שמהווה הקיץ 2.3% מתפוסת המושבים החודשית. נפח הטיסות בין ניוארק להית'רו גדל ב-5.1% ב-12 החודשים האחרונים. לעומת זאת, הקו בין ניוארק ליוסטון הינו הקו היחיד שאינו השתתף במגמת העליה, ומציג ירידה של 9% הקיץ.
לקריאה נוספת בנושא "יונייטד איירליינס": יונייטד: מושבים צרים "ירחיבו" רווחי החברה יונייטד איירליינס עוברת לטיסה יומית לסן פרנסיסקו
לקריאה נוספת בנושא "יונייטד איירליינס": יונייטד: מושבים צרים "ירחיבו" רווחי החברה יונייטד איירליינס עוברת לטיסה יומית לסן פרנסיסקו
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}