אא

יש לטוס ויש לטוס: הצצה לאיירבס A330 של אייר פראנס המתחיל לפעול בקו ת"א-פריז

ענקית התעופה הצרפתית מציגה לראווה את המטוס הכי חדיש בצי החברה אשר ישמש אותה החל מחודש יוני בקו הטיסות המתחדש בין פריז לת"א לישראל

מחלקת פרימיום אייר פראנס. צילום: ח״צ אייר פראנס מחלקת פרימיום אייר פראנס. צילום: ח״צ אייר פראנס
חברת התעופה אייר פראנס תפעיל החל מהקיץ הקרוב בקו ת"א-פריז את מטוס האיירבס A330 שלה והחל מיוני גם את האיירבס A350, המטוס הכי חדיש בצי החברה.

מה במטוס A330?

מחלקת העסקים: המושב במחלקה עוצב מחדש לחלוטין. ניתן להמיר אותו למיטה שטוחה, באורך 2 מטרים ורוחב 51.1 ס"מ. לוח הזזה בין המושבים מבטיח פרטיות מרבית במידת הצורך. התאורה האטמוספרית מדגישה את הריהוט האלגנטי, המסופק עם סמל אייר פראנס ואלמנטים מעור. על מסך המגע החדש HD בקוטר של כ-47 ס"מ, הנוסעים יכולים ליהנות מבידור יותר מ-1,400 שעות. בנוסף, עומדים לרשות הטסים שירותים עם מוצרי קוסמטיקה ובר בשירות עצמי כולל שמפניה. מחלקת פרימיום אקונומי: המושבים במחלקה נחשבים למרווחים בענף: הטיה של 130 מעלות, רחוב 48.5 ס"מ ומרווח רגליים של 102 ס"מ כולל תמיכה לגב הניתנת להתאמה לצורות גוף שונות כולל שטח אחסון נוסף והדום רחב יותר. כמו כן, לכל מושב מחוברים שקע ושתי יציאות USB ומסך HD בקוטר של כמעט 34 ס"מ. גם כריות המושב הרכות ומשענות היד הרחבות עוצבו מחדש. נוסעי המחלקה מקבלים גם תיק נסיעות המתחדש כל חצי שנה. מחלקת עסקים אייר פראנס. צילום: ח״צ אייר פראנס מחלקת תיירים: מושבי המחלקה ארגונומיים בשיפוע של עד 118 מעלות ומרחק של 79 ס"מ. לכל נוסע שולחן גדול יותר לעבודה ולסעודה ומסך מגע של 30 ס"מ ואוזניות למערכת הבידור במטוס. הנוסעים יכולים ליהנות מיותר מ-1,400 שעות. אייר פראנס CONNECT: אייר פראנס מציעה שירות WiFi חדש על סיפונן האיירבס A330. הנוסעים יכולים לבחור בין 3 מעברים ולהשתמש בהם בסמארטפון, טאבלט או מחשב נייד. במעבר "הודעה" בחינם, ניתן לקבל הודעות ולשלוח אותן באמצעות אפליקציות במהלך כל הטיסה. הנוסעים יכולים גם לגשת לאתר אייר פראנס ולאפליקציית אייר פראנס כדי לנהל את ההזמנות שלהם.
אייר פראנס תפעיל מטוס חדש לישראלאייר פראנס תפעיל מטוס חדש לישראל
איירבס A-330 בקו לת"א. אייר פראנס. צילום: 123rf  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר פראנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: