אא

פרסום ראשון: ישראייר ומלונות בראון במו"מ לרכישת בתי מלון בקרואטיה

נציגות של החברה המשותפת של שתי החברות ביקרה במהלך הימים האחרונים במלונות בעיר הנמל רייקה, העיר השלישית בגודלה בקרואטיה והתקשורת המקומית סיקרה בהרחבה את הביקור. האם נראה בקרוב מלונות חדשים בשותפות בין החברות?

רייקה, קרואטיה. צילום: Shutterstock רייקה, קרואטיה. צילום: Shutterstock
השותפות בין חברת ישראייר לקבוצות מלונות בראון בדרך להתרחב גם לקרואטיה. לפספורטניוז נודע כי החברה המשותפת של שתי החברות שחתמה כבר בחודש יוני האחרון, על הסכם לרכישת מלונות ביוון, נמצאת כעת במו"מ לרכישת 7 מלונות ברייקה קרואטיה. משלחת משותפת של החברות ביקרה במהלך השבוע האחרון ברייקה, עיר הנמל השוכנת על מורדות האלפים הדינריים, הנחשבת לעיר השלישית בגודלה בקרואטיה. רייקה קיבלה בעבר את התואר "בירת התרבות של אירופה לשנת 2020" ויש בה לא מעט אפשרויות לתיירים המחפשים חופשה איכותית ומגוונת. כאמור משלחת של מלונות בראון וחברת ישראייר בראשות רמי לוי בעלי ישראייר ומני ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון ביקרה השבוע ברייקה, עמדה מקרוב אחר האפשרויות והפוטנציאל הגדול שיש בכניסה לרכישת בתי מלון ברייקה.

התקשורת המקומית סיקרה מקרוב אחר הביקור של קבוצת בראון- ישראייר עם כותרות. השותפות של שתי החברות החלה בכניסה לבתי מלון ביוון וכעת יש בכוונת להתרחב ולנצל את האפשרות להשיג מחירים טובים בכניסה לבעלות על מלונות ברייקה. שיתוף הפעולה פורסם בעיתון הNovi List הקרואטי. צילום מעיתון Novi List  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישראיירמלונות בראוןרמי לוי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: