אא

מתרחבת מחוץ לישראל: ישרוטל רוכשת מלון ברומא תמורת כ-62 מיליון אירו

רשת מלונות ישרוטל אמרה וקיימה: רוכשת יחד עם חברת "בנייני העיר הלבנה" את מלון סבוי ברומא, איטליה. במלון 122 חדרים, שטחי מסעדה ומסחר. באיזו השקעה צפויה ישרוטל לשדרג את המלון?

רומא, איטליה. צילום: Shutterstock רומא, איטליה. צילום: Shutterstock
רשת מלונות ישרוטל מתרחבת מחוץ לישראל, כפי שציין ליאור רביב, מנכ"ל הרשת ואיש השנה של פספורט, בתכניות הרשת. חברת בת של ישרוטל, בה שותפה ב-50% חברת "בנייני העיר הלבנה", חתמה על הסכם רכישה של מרבית הזכויות במלון ברומא תמורת כ-62 מיליון אירו. העסקה תמומן באמצעות מקורות עצמיים של החברה ומימון בנקאי. לישרוטל ובנייני העיר הלבנה שותפות ב-4 בתי מלון בתל אביב: מלון דיזנגוף 99, מלון בזל, מלון מונטיפיורי ומלון פינסקר.
ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטלליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל
ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: יח"צ חברת הביטוח פניקס מחזיקה בחברת העיר הלבנה, בראשה עומד איציק בן שוהם, כ-25%, מכאן שחברת הביטוח קשורה אף היא לרכישת המלון ברומא. ישרוטל ניהלה את המו"מ מול המשפחה האיטלקית המחזיקה במלון במשך כשנה והוא צפוי לעבור שדרוג במשך כשנה בהשקעה של כ-15 מיליון אירו. המלון מופעל כיום תחת השם מלון סבוי רומא. במלון 122 חדרים וכן שטחי מסעדה ומסחר והוא ממוקם בלב האזור התיירותי של רומא. בראיון שנתן רביב לפספורטניוז, שכאמור נבחר לאיש השנה של פספורטניוז, השיב כך לשאלות בנושא היציאה לחו"ל: מהן התכניות לגבי העמקת הפעילות בחו"ל?  "נפתח את ישרוטל מחוץ לישראל. כמו שפתחנו את ישרוטל מחוץ לאילת ויצרנו חברה יותר מאוזנת בין אילת לצפון הארץ, נהפוך לחברה עוד יותר מאוזנת וחזקה על ידי זה שנצא לחו"ל. אנחנו נמצאים ערב סגירה של התפתחויות מעניינות בכמה מקומות". לכמה מדינות אתם מתכננים לצאת? "להערכתי נהיה פרוסים בצורה משמעותית במערב אירופה וביוון. נהיה בבירות מרכזיות באירופה. בישראל אנחנו מגיעים למיצוי הגידול שלנו. חברה כמו שלנו, שכן רוצה להתפתח ולהתקדם, ויש לה את היכולות והבעלים (משפחת לואיס שמאוד מאמינה בישרוטל), יכולה להתפתח לחברה בינלאומית משמעותית במהלך הזה".

לכמה מלונות אתם שואפים להגיע באירופה?

"להערכתי בשלב ראשון, בין 20-30 בתי מלון. משם נחליט איך מתקדמים".

רשת פתאל היא המודל שלכם? (הבוקר פרסמנו כי פתאל רכשה מלון נוסף בלונדון)

"אני מאוד מעריך את מה שפתאל עשה. אין ספק שפתאל עשה באירופה עבודה מדהימה. הוא נכנס בשנים שהיו הרבה הזדמנויות. הפיתוח שלו בחו"ל מודל גם לנו ולכל מי שרוצה להתעסק בחו"ל. הוא עם כ-160 מלונות בחו"ל ואני לא בטוח שנגיע לממדים האלה. זה מתחיל בצעד ראשון ועבורנו השמיים הם הגבול".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביבישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: