אא

מצבת כ"א של ישראייר פחתה בכ-20% מתחילת משבר הקורונה

מאז פרוץ מגפת הקורונה והמשבר הכלכלי בעקבותיה לפני כ-15 חודשים, קטנה מצב כ"א של ישראייר בכ-100 עובדים, בהם 6 טייסים. כיום מעסיקה החברה כ-400 עובדים, 40% מהם בחל"ת שצפויה להסתיים ביוני הקרוב. המנכ"ל לעובדים: "צבר ההזמנות העתידי שלנו, מבשר טובות"

דיילי ישראייר. צילום: יח"צ חברה דיילי ישראייר. צילום: יח"צ חברה
לקראת סיום תקופת החל"ת לענף התיירות המתוכננת בסוף חודש יוני הקרוב, ישראייר מדווחת כי מאז פרוץ משבר הקורונה ובמהלך 15 חודשי המשבר, קטנה מצבת כח האדם של החברה בכ-20% המהווים כ-100 עובדים, בהם 6 טייסים. יתרת מצבת העובדים עומדת כיום בישראייר על כ-400 עובדים, 40% מהם שוהים בחל"ת. מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, כתב לעובדי החברה לקראת חג השבועות: "צבר ההזמנות העתידי שלנו, מבשר טובות. את חודש מאי, תכננו לסיים עם למעלה מ-30 אלף נוסעים, צמיחה של כ-45% בהשוואה לחודש אפריל. לקראת חודש יוני תכננו להצטייד במטוס חכור נוסף במטרה להגיע ליעד של כ-50 אלף נוסעים, גידול נוסף של כ-50% בהשוואה לחודש מאי השנה". עוד כתב סירקיס, "את חודש אפריל סיימנו באיזון תזרימי מובהק, לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה. תזרים המזומנים שלנו המשיך להתחזק אף במאי. מדדים אלו, עודדו אותנו לפעול על פי התכנית שאושרה בדירקטוריון החברה לאחרונה ולקלוט 2 מטוסי איירבוס נוספים לצי המטוסים שלנו".
מנכ"ל ישראייר זועם על הכוונה להפוך את איחוד האמירויות לאדומהמנכ"ל ישראייר זועם על הכוונה להפוך את איחוד האמירויות לאדומה
"את אפריל סיימנו באיזון תזרימי מובהק, לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה". אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: