אא

כנס התאחדות סוכני הנסיעות במרוקו: שלושת מנכ"לי חברות התעופה הישראליות יפגשו על במה אחת

במהלך הכנס של התאחדות משרדי הנסיעות שיתקיים בין התאריכים 5-8 בדצמבר במרוקו, יתקיים פאנל מיוחד בנושא "מלחמה ושלום – תיירות ותעופה ישראליים בראי האתגרים העולמיים", בהשתתפות מנכ"לי חברות התעופה הישראליות. ביקושי שיא לכנס

מרקש. צילום: shutterstock מרקש. צילום: shutterstock

במהלך הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות שייערך השנה במרוקו, יתקיים פאנל מיוחד בנושא "מלחמה ושלום – תיירות ותעופה ישראליים בראי האתגרים העולמיים" בהשתתפות דינה בן טל - מנכ"לית אל על, אורי סירקיס - מנכ"ל ישראייר וגדי טפר - מנכ"ל ארקיע.

הכנס יתקיים בין התאריכים 5-8 בדצמבר ועל פי נתוני ההתאחדות, הביקושים לכנס בשיא ובמהלך השבוע תיסגר ההרשמה. הכנס יערך השנה בשיתוף עם הארגון הלאומי של משרד התיירות המרוקאי (ONMT) תחת הסיסמא "תיירות עושה שלום" ויוקדש, בין היתר, לחיזוק ההדדיות וקשרי התיירות של מרוקו וישראל.

במסגרת זו יקיים ONMT בערב הפתיחה אירוע גאלה לבאי הכנס. הכנס שצפוי להיות השנה חגיגי במיוחד על רקע חזרת ענף התיירות והנסיעות לפעילות בקול תרועה ובשל חתימת הסכמי פתיחת התיירות בין ישראל ומרוקו, נחשב לאירוע המקצועי והמפגש המרכזי של ענף הנסיעות של ישראל. בכנס צפויים לקחת חלק מאות מנכ״לים, בעלים, מנהלי משרדי נסיעות וסוכנים, בכירי חברות התעופה, שותפים עסקיים ואסטרטגים של ענף הנסיעות ועוד.

תכנית הכנס תשלב גם השנה מפגשי B2B מקצועיים, פאנל מקצועי בהשתתפות בכירים בענף התעופה והתיירות, סיורים במרקש ובקזבלנקה וערבי גאלה חגיגיים. במסגרת הכנס תשולב תערוכה מקצועית של גופים – עסקיים ואחרים – הקשורים בתיירות, וביניהם גם גופי תיירות ישראלים שיגיעו להציג בכנס השנתי של ההתאחדות ולמנף את ההזדמנות להגיע לקהל העסקי אשר שואף להרחיב את שיתוף הפעולה עם גופי התיירות הישראליים.
בהתאחדות משרדי הנסיעות מציינים כי ״יוקרתו וחשיבותו של הכנס, יחד עם ההנאה וההזדמנות לפגוש את חברי הענף, להעשיר ולטייל, מהווים מוקד משיכה והתעניינות רבה״.

חברת אל על תפיק ותערוך גם השנה את אירוע הגאלה המרכזי של הכנס, שיסגור את הכנס במרקש. טיסות הכנס יבוצעו על ידי חברת התעופה המרוקאית, רויאל אייר מארוק (Royal Air Maroc) אשר תפעיל טיסות מיוחדות עבור הסוכנים ואף תחרוג ממסלולה ותטוס בטיסת ההלוך על קו תל אביב מרקש. במהלך הכנס ישהו האורחים במרקש במלון SAVOY GRAND HOTEL .

טלי לאופרטלי לאופר
טלי לאופר. צילום: סיון פרג׳

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעותמרוקורויאל אייר מרוק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: