אא

אין פאניקה: חברות תיירות ותעופה מדווחות על אפס ביטולים נוכח המצב הביטחוני

נראה שהישראלים לא מתרגשים מ"עלות השחר". בכירים בענף התיירות והתעופה מדווחים לפספורטניוז על התנהלות רגילה ועל אפס ביטולים נוכח המצב. מנהל שיווק ומכירות בשטיח המעופף: "אין כל השפעה למבצע. אנשים ממשיכים להתנהל כרגיל"

כיפת ברזל. צילום: shutterstock כיפת ברזל. צילום: shutterstock
בחברות התיירות והתעופה, כמו גם ברשות שדות התעופה, מדווחים היום (א') על אפס ביטולים נוכח המצב הביטחוני. למרות שבעוטף עזה נמשכות האזעקות, בחברות התיירות והתעופה טוענים נכון לכתיבת שורות אלה כי למצבע "עלות השחר" אין לפי שעה כל השפעה על ההתנהלות. מבצע "עלות השחר" פרץ בשיאה של עונת התיירות והישראלים, כך אומרים לנו בכירים בענף, לא משדרים פאניקה ולא מבקשים לבטל ובמקביל, במוקדי ההזמנות של החברות השונות נרשמות הזמנות חדשות. הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות ישראייר: "כרגע אנחנו לא רואים שינויים או ביטולים משמעותיים לאור המצב. בכל מקרה, ישראייר מאפשרת בימים הקרובים למי שיבקש לבצע שינוי תאריך בכרטיסי הטיסה גם בבינלאומי וגם בפנים ארצי לא יחויב בדמי שינוי עד לתאריך 7 באוגוסט. מקווים שהשגרה תחזור במהרה".
הילה הרמולין רונן סמנכ”לית השיווק והמכירות של ישראייר. צילום: עידו וכטל וסיון פרג'הילה הרמולין רונן סמנכ”לית השיווק והמכירות של ישראייר. צילום: עידו וכטל וסיון פרג'
"לא רואים שינויים או ביטולים משמעותיים לאור המצב". הילה הרמולין רונן, סמנכ”לית השיווק והמכירות של ישראייר. צילום: עידו וכטל וסיון פרג'
ישראיירישראייר
ישראייר. צילום: Shutterstock טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות איסתא: ״אנחנו לא רואים ביטולים בעקבות המצב הביטחוני והיום חווינו ביקושים גבוהים לחופשות לחודש ספטמבר ולחגים הלקוחות רוצים לשריין מחירים נוחים וזמינות".
טלי נויטלי נוי
"היום חווינו ביקושים גבוהים". טלי נוי. צילום: יח"צ אורן מגורי, מנהל שיווק ומכירות בשטיח המעופף: "יש התנהלות רגילה. אין כל השפעה למבצע. לא נרשמו ביטולים. נראה גם שההורים לא רוצים לאכזב את הילדים עם החופשה שכה חיכו לה. אנשים ממשיכים להתנהל כרגיל". "אין כל השפעה למבצע". אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף עוז ברלוביץ׳, משנה למנכ״ל ארקיע ומנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״אין בקשה לביטולים. הכל מתנהל אצלנו כרגיל ללא כל שינוי". נזכיר כי ארקיע הודיעה אתמול כי תפעיל טיסות מסובסדות לתושבי הדרום.
"אין גל ביטולים מאסיבי. יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים""אין גל ביטולים מאסיבי. יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים"
"הכל מתנהל אצלנו כרגיל ללא כל שינוי", עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל צילום: פספורטניוז
מכירת ארקיע בהקפאהמכירת ארקיע בהקפאה
ארקיע. צילום: Shutterstock ניר מזור, סמנכ"ל קשרי תעופה: "החל ממחר, לאחר תשעה באב, אנחנו צופים "יציאת מצרים" של ישראלים ליעדים בחו"ל. חודש אוגוסט השנה מבוקש מתמיד וכמעט בלתי אפשרי למצוא מקומות ביעדים רבים. היעדים המרכזיים הם יוון והאיים, תורכיה וכל יעדי הנופש הקלאסיים המשפחתיים. אנחנו לא רואים כל שינוי או ביטולים לאור המצב הביטחוני והצפי הוא לשיא של נוסעים עד לסוף החודש, סיום החופש הגדול בבתי הספר." דברים אלה עולים בקנה אחד עם הדיווח של רשות שדות התעופה הבוקר לפיו התנועה האווירית לישראל ומישראל ממשיכה כסדרה. מרש"ת נמסר כי במהלך היום (א') צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון כ-76,700 נוסעים ונוסעות ב-441 טיסות בינלאומיות, מתוכן:

המראות 40,600 נוסעים ב-229 טיסות. מטרמינל 3 – 33,500 נוסעים ב-188 טיסות. מטרמינל 1 – 7,100 נוסעים ב-41 טיסות.

נחיתות 36,100 נוסעים ב-212 טיסות. 32 טיסות בינלאומי פרטיות ו-20 טיסות מטען. 39 טיסות פנים ארציות לאילת ומאילת.

התנועה האווירית לישראל ומישראל ממשיכה כסדרההתנועה האווירית לישראל ומישראל ממשיכה כסדרה
תנועה אווירית ללא שינוי. נתב"ג. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירארקיעאיסתאהשטיח המעופף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: