אא

לא פחות מזהב: טורקיש איירליינס קוטפת פרס על פרסום

חברת התעופה הלאומית של טורקיה זכתה בפרס הזהב של 'אפיקה', על קמפיין הפרסום של 'באטמן נגד סופרמן', בו החברה יצרה קמע עם דגם מטוס בואינג 777 ושילבה אותו בסרט שובר הקופות, כך שנראה שהחברה טסה לערים הדמיוניות בסרט- גותהאם סיטי ומטרופוליס

צילום: פייסבוק צילום: פייסבוק
כשקולנוע פוגש חברות תעופה, זה מערב בדרך כלל פירסום. במקרה של טורקיש איירליינס, מדובר ביוזמה עסקית שנונה, שגם הכניסה לא פחות מ-30 מיליון צפיות ביו-טיוב ולא מעט רווחים. החברה זכתה בפרס הזהב של 'אפיקה', על קמפיין הפרסום של באטמן נגד סופרמן: בשובר הקופות 'באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק', חברת התעופה יצרה קמע עם דגם של מטוס בואינג 777. הרעיון היה הרצון לטעון שטורקיש איירליינס טסה לערים הדמיוניות בסרט – גותהאם סיטי ומטרופוליס. במציאות מחוץ למסך, טורקיש איירליינס הייתה מחויבת לחוויות המעריצים בנושאים חדשניים ונתנה אפשרות למעריצים להזמין טיסות ל'שני היעדים' החדשים בחברה. הפרס הוענק תחת קטגוריית שילוב המוצר והמותג אשר נבחר על "פעולות קידום מוצרים ממותגים או שירותים באמצעות הופעות בסרטים קודמים, תוכניות טלוויזיה או כל מדיה אחרת, דבר שמאפשר למותגים להרוויח או לחזק את מעמדם מן ההקשר שבו הם ממוקמים". יצירת טורקיש איירליינס כחברת התעופה בעולם האמיתי לראשונה בעולמו של הגיבור בסרט, הוביל את הקמפיין לרווח של 125 מיליון ברווח מודעות על הופעות בתקשורת, וב-YouTube הגיעו מספר הצפיות למעלה מ-30 מיליון. "אנו גאים בפרס הזה שמראה טורקיש איירליינס מחויבות להציע תמיד חוויית מהנות ובלתי צפויות לנוסעים ולחסידיה ברחבי העולם". אמר מר אחמט אולמושטור, סמנכ"ל השיווק בחברת טורקיש איירליינס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: